Już 8 czerwca na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu wystąpią eksperci eCommerce. Podczas konferencji będzie można się dowiedzieć, jak przewidywać i formułować zachowania swoich klientów. Porady i dobre praktyki zawarte w prelekcjach zaproszonych specjalistów da się wykorzystać w każdym e-sklepie.
Uwolnij potencjał sprzedażowy swojego e-sklepu!
Grupa iCEA – globalna agencja SEO wraz z Wydziałem Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu organizują konferencję edukacyjną pod hasłem: „Brains Attack: Go with the Flow – projektowanie doświadczeń klientów w eCommerce”. Konferencja dotyczyć będzie projektowania doświadczeń zakupowych klientów. Wydarzenie zostało objęte honorowym patronatem Prezydenta Miasta Poznania.
– Wszystkim nam brakowało konferencji w klimacie offline i z przyjemnością do nich wracamy. Przygotowaliśmy coś specjalnego – wydarzenie pełne wiedzy i doświadczenia: dwa bloki tematyczne, ośmiu prelegentów, cztery godziny merytorycznych wystąpień i trzy godziny networkingu. Podczas konferencji Brains Attack powiemy, jak przewidywać i projektować zachowania konsumentów, by nie tylko sięgali po produkty na internetowych półkach, ale wracali po więcej – mówi Jacek Dziura, członek Zarządu i CMO Grupy iCEA.
Dla kogo?
Konferencja Brains Attack skierowana jest nie tylko do marketerów i osób zainteresowanych szeroko rozumianym marketingiem internetowym, lecz także do studentów wchodzących na rynek pracy, specjalistów SEM i SEO, właścicieli biznesów i całej branży eCommerce.
Kogo zobaczymy na scenie Brains Attack?
Organizatorzy przygotowali dwie ścieżki tematyczne, przez które uczestników poprowadzą najlepsi eksperci. Podczas tego eventu, z pewnością każdy znajdzie interesujące dla siebie treści niezależnie od tego czy jest studentem, czy prowadzi firmę. Kogo więc zobaczymy na scenie?
- Aleksandrę Kaniewską z WNPiD UAM Poznań, która wystąpi z tematem „Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście personalization-privacy paradox”
- Michała Ziacha z Grupy iCEA, który wyjaśni, czym jest „SEO bez UX, czyli co możesz zepsuć w eCommerce”
- Grzegorza Młynarskiego z s360, który opowie „O warsztatach co-creation – jak angażować użytkownika w proces UX?”
- Łukasza Hardka z Thulium, którego wysłuchamy z tematem „To, że ktoś chce Cię wysadzić w powietrze, nie znaczy, że Cię nie lubi – o emocjach w Obsłudze Klienta słów kilka”
- Wojciecha Jażdżewskiego z Lou z prelekcją „7 Grzechów głównych eCommerce, czyli gdzie uciekają Twoje pieniądze?”
- Miłosza Jarosiewicza z Małej Szklarni, który odpowie na pytanie „Dlaczego odradzanie klientom zakupów się opłaca? Bądź prawdziwym ekspertem na drodze sprzedażowego doradztwa, a ludzie z uśmiechem będą wspominali Twoją markę”
- Rafała Słomę z Selesto, który wystąpi z tematem „Jak zbudować biznes eCommerce, aby ktoś zdecydował się wydać swoje pieniądze i zakupić oferowany produkt”
Udział w konferencji to wsparcie dla Ukrainy!
Udział w Konferencji Brains Attack jest bezpłatny, ale daje szansę uczestnikom na wsparcie studentów z ogarniętej wojną Ukrainy, którzy kontynuują naukę w Poznaniu i potrzebują pomocy. Zebrane w ten sposób pieniądze w całości zostaną przeznaczone na ten szczytny cel.
Zbiórka dostępna jest pod adresem: Wsparcie studentów z Ukrainy I пожертвування для студентів з України I Donation for students from Ukraine | zrzutka.pl
Finał Brains Attack! SXO Challenge
Konferencja jest zwieńczeniem trwających od marca warsztatów edukacyjnych w ramach projektu stażowego Grupa iCEA dla studentów UAM „Brains Attack! SXO Challenge”. Podczas finału nastąpi ogłoszenie zwycięzców tego projektu.
– Konferencja kończąca projekt Brains Attack! to wyjątkowa okazja do spotkania uczestników konkursu, przedstawicieli środowiska agencyjnego, studentów i ekspertów marketingu. To pierwsza tego typu inicjatywa w 14-letniej historii Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Naszą ofertę dydaktyczną powoli, ale konsekwentnie przekuwamy we współpracę z poznańskim biznesem i inicjatywy naukowe. Konferencja jest także zwieńczeniem tegorocznej współpracy WNPiD UAM z Grupą iCEA. Wspólnie możemy więcej. Jest to zapewne jedna z pierwszych, ale nie ostatnia inicjatywa, którą razem podejmujemy – komentuje Jakub Jakubowski, adiunkt na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, kierownik studiów podyplomowych Digital Marketing.
Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie brainsattack.pl/go-with-the-flow.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.