Jak skutecznie odnaleźć się w nowej digitalowej normalności? Które z trendów w ramach customer journey były chwilowe, a które pozostaną z nami na dłużej? Na co zwrócić uwagę, aby nie dać się „zmieszać”? Na te pytania podczas XI edycji Kongresu Efektywności Blueffect odpowiedzą eksperci, praktycy i przedstawiciele największych marek.
Niepewność zawsze była obecna w biznesie, jednak w ostatnim czasie stanęliśmy w obliczu skumulowanych zmian. Lockdown przyśpieszył trendy, o których mówiło się od dawna. Kluczem do sukcesu bardziej niż kiedykolwiek wcześniej okazało się kreatywne podejście do inwestowania w marketing internetowy, precyzyjna analiza i bezpieczeństwo danych oraz szybka adaptacja do nowych rozwiązań technologicznych.
Udział można wziąć w formie online lub offline w siedzibie Bluerank w Łodzi.
W programie są przygotowane dwa bloki tematyczne: business dla osób podejmujących decyzje strategiczne lub tech przeznaczony dla specjalistów z branży digital.
Dlaczego warto?
- Praktyczna wiedza. Skupimy się na tematach ważnych tu i teraz lub istotnych trendach, które wpłyną na Twój biznes online.
- Biznesowe podejście. Pokazujemy case study na bazie realnych danych oraz doświadczeń naszych Partnerów.
- Tylko eksperci. Zapraszamy wyłącznie praktyków pracujących dla największych marek konsumenckich oraz technologicznych.
Kongres Blueffect 2022 ma akredytację DIMAQ. Za udział w wydarzeniu uczestnik otrzymuje 20 punktów DIMAQ.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.