Już 21 października 2024 roku zapraszamy do Auli Artis w Poznaniu na 14. edycję Cannes Lions Creative Comms Meeting.
Podobnie jak w poprzedniej edycji, tym razem również obejrzymy najnowsze kampanie nagrodzone na festiwalu kreatywności w Cannes i podyskutujemy z ekspertami z branży. W tym roku przyjrzymy się temu, jak marki i agencje kreatywne z całego świata podejmują tematy związane ze zrównoważonym rozwojem.
Brandy angażujące się w działania z zakresu ESG są bardziej konkurencyjne na rynku, wpisują się w oczekiwania współczesnych konsumentów i przede wszystkim – stają się siłą napędową realnej zmiany, którą za cel stawiamy sobie również w Q&A Comms.
Na wydarzeniu będziemy mieli przyjemność gościć:
- Artura Cichonia – head of marketing w Just East Takeaway.com, szef marketingu Pyszne.pl
- dr Karolinę Adamską-Woźniak – dyrektorka zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ekspertka CSR i ESG, twórczyni studiów podyplomowych ESG Management na Collegium DaVinci
- Pawła Nizińskiego – współzałożyciel ruchu B Corp w Polsce, CEO Better. Partner w Now Partners
- Sylwię Jedyńską – sustainability managerka w Group One i arbitrzyni w Radzie Reklamy
- Zbigniewa (Zibi) Lewickiego – global Hhead of Unilever R&D Ice-cream; R&D – Innovation – sustainability executive kształtujący corporate start-ups
Porozmawiamy o granicach między komunikacją proekologiczną a greenwashingiem, wyzwaniach, przed jakimi stoją młode pokolenia wchodzące na rynek pracy oraz o tym, jak klienci postrzegają marki zaangażowane w kwestie ESG.
Będzie to okazja na zdobycie cennych wskazówek, wymianę doświadczeń z liderami branży oraz odkrycie, jak kreatywność idzie w parze z odpowiedzialnością za naszą przyszłość.
Zapisy na wydarzenie na stronie https://app.evenea.pl/event/qacomms/
Gdzie? Sala AULI ARTIS, Collegium Da Vinci
Kiedy? 21.10.2024
⏰Godzina? 18.00-20:30