We wtorek 12 grudnia w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie odbędzie się trzecie już spotkanie z cyklu krakowskiej Auli Polskiej. Będzie ona kontynuacją poprzedniego tematu związanego ze skuteczną promocją i reklamą.
Spotkanie otworzy wystąpienie Andrzeja Ogonowskiego z SMS.API „SMS’s not dead”. Następnie na scenę wyjdzie Magdalena Urbaniak, specjalistka ds. PR z prelekcją „Reklamie dziękujemy. 5 powodów, dla których biznes potrzebuje influencer marketingu”. Michał Grzebyk z ContentHouse opowie zaś o języku jako kluczowym narzędziu efektywnej reklamy. Z kolei Patrycja Czak z agencji Opcom podzieli się swoją wiedzą w prelekcji „Prywatność i personalizacja, czyli o tym, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe”.
Aula Polska to cykliczne, darmowe wydarzenia odbywające się w największych miastach kraju. Jej celem jest nauka oraz wymiana wiedzy z dziedziny marketingu i prowadzenia biznesu. Uczestnicy mają okazję wysłuchać prelekcji cenionych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem oraz nawiązać kontakty z przedstawicielami swojej branży.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym krakowskiej edycji wydarzenia.