Aula Polska Kraków #6 „Zaskakujący customer experience”

Termin

4.07.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

FreshMail

4 lipca odbędzie się szósta edycja Auli Polskiej Kraków. Tym razem prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem na temat budowania pozytywnego customer experience.

Tematem szóstej edycji jest „Zaskakujący customer experience”. Marcin Majzner z Cupsell.pl opowie o customer care w e-commerce na przykładzie Cupsell.pl. Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas oraz Crash Mondays) podzieli się spostrzeżeniami na temat doświadczeń klienta w social media. Piotr Sadowski (Webankieta.pl i Ankietka.pl) przedstawi prezentację pt. „Po co Wam efekt WOW?”.

Wystąpi także Michał Sadowski z Brand24 i przedstawi „7 kroków budowania relacji z klientami w sieci”.

Aula Polska to cykl wydarzeń organizowanych w kilkunastu miastach w Polsce oraz poza jej granicami. Organizatorem krakowskiej edycji Auli jest FreshMail. Aula Polska Kraków jest wydarzeniem darmowym, jednak z powodu ograniczonej liczby miejsc należy się na nie zapisać za pośrednictwem strony aulakrakow6.evenea.pl.

Wydarzenie odbędzie się 4 lipca o godzinie 19:00 w biurowcu Orange Office Park przy ulicy Klimeckiego 1.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Orange Office Park
Klimeckiego 1
Kraków

7 Wydarzeń

Termin
24–25.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
26.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
27–28.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4.07.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
15–16.07.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
11–12.09.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave 
Więcej informacji
Termin
22–25.10.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji