4 lipca odbędzie się szósta edycja Auli Polskiej Kraków. Tym razem prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem na temat budowania pozytywnego customer experience.
Tematem szóstej edycji jest „Zaskakujący customer experience”. Marcin Majzner z Cupsell.pl opowie o customer care w e-commerce na przykładzie Cupsell.pl. Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas oraz Crash Mondays) podzieli się spostrzeżeniami na temat doświadczeń klienta w social media. Piotr Sadowski (Webankieta.pl i Ankietka.pl) przedstawi prezentację pt. „Po co Wam efekt WOW?”.
Wystąpi także Michał Sadowski z Brand24 i przedstawi „7 kroków budowania relacji z klientami w sieci”.
Aula Polska to cykl wydarzeń organizowanych w kilkunastu miastach w Polsce oraz poza jej granicami. Organizatorem krakowskiej edycji Auli jest FreshMail. Aula Polska Kraków jest wydarzeniem darmowym, jednak z powodu ograniczonej liczby miejsc należy się na nie zapisać za pośrednictwem strony aulakrakow6.evenea.pl.
Wydarzenie odbędzie się 4 lipca o godzinie 19:00 w biurowcu Orange Office Park przy ulicy Klimeckiego 1.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.