Aula Polska Kraków #6 „Zaskakujący customer experience”

Termin

4.07.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

FreshMail

4 lipca odbędzie się szósta edycja Auli Polskiej Kraków. Tym razem prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem na temat budowania pozytywnego customer experience.

Tematem szóstej edycji jest „Zaskakujący customer experience”. Marcin Majzner z Cupsell.pl opowie o customer care w e-commerce na przykładzie Cupsell.pl. Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas oraz Crash Mondays) podzieli się spostrzeżeniami na temat doświadczeń klienta w social media. Piotr Sadowski (Webankieta.pl i Ankietka.pl) przedstawi prezentację pt. „Po co Wam efekt WOW?”.

Wystąpi także Michał Sadowski z Brand24 i przedstawi „7 kroków budowania relacji z klientami w sieci”.

Aula Polska to cykl wydarzeń organizowanych w kilkunastu miastach w Polsce oraz poza jej granicami. Organizatorem krakowskiej edycji Auli jest FreshMail. Aula Polska Kraków jest wydarzeniem darmowym, jednak z powodu ograniczonej liczby miejsc należy się na nie zapisać za pośrednictwem strony aulakrakow6.evenea.pl.

Wydarzenie odbędzie się 4 lipca o godzinie 19:00 w biurowcu Orange Office Park przy ulicy Klimeckiego 1.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Orange Office Park
Klimeckiego 1
Kraków

17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji