Aula Polska Kraków #6 „Zaskakujący customer experience”

Termin

4.07.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

FreshMail

4 lipca odbędzie się szósta edycja Auli Polskiej Kraków. Tym razem prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem na temat budowania pozytywnego customer experience.

Tematem szóstej edycji jest „Zaskakujący customer experience”. Marcin Majzner z Cupsell.pl opowie o customer care w e-commerce na przykładzie Cupsell.pl. Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas oraz Crash Mondays) podzieli się spostrzeżeniami na temat doświadczeń klienta w social media. Piotr Sadowski (Webankieta.pl i Ankietka.pl) przedstawi prezentację pt. „Po co Wam efekt WOW?”.

Wystąpi także Michał Sadowski z Brand24 i przedstawi „7 kroków budowania relacji z klientami w sieci”.

Aula Polska to cykl wydarzeń organizowanych w kilkunastu miastach w Polsce oraz poza jej granicami. Organizatorem krakowskiej edycji Auli jest FreshMail. Aula Polska Kraków jest wydarzeniem darmowym, jednak z powodu ograniczonej liczby miejsc należy się na nie zapisać za pośrednictwem strony aulakrakow6.evenea.pl.

Wydarzenie odbędzie się 4 lipca o godzinie 19:00 w biurowcu Orange Office Park przy ulicy Klimeckiego 1.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Orange Office Park
Klimeckiego 1
Kraków

5 Wydarzeń

Termin
22.01.2019
Miejsce
Kraków
Organizator
Abanana, Eura7 
Więcej informacji
Termin
7–8.03.2019
Miejsce
Kraków
Organizator
Mobile Trends 
Więcej informacji
AdvertisementAdvertisement
Termin
21.03.2019
Miejsce
Gdańsk
Organizator
Gdański Inkubator Przedsiębiorczości 
Więcej informacji
Termin
4.04.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO (ORA&Funksters) 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
25–26.04.2019
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline 
Więcej informacji