Sztuczna inteligencja redefiniuje kreatywność i marketing – właśnie o tym będzie mowa podczas wydarzenia Ambient Days 2025, które odbędzie się 7-8 maja na SGH w Warszawie.
7 maja: Konferencja Ambient Days 2025
SGH, Budynek S (ul. Batorego 8), piętro -1, sala 13.
Czego się spodziewać?
- W jakim kierunku zmierza marketing przyszłości?
- Jak sztuczna inteligencja zmienia strategie marketingowe i kreatywność?
- Czy AI to rywal czy partner dla twórców?
- Praktyczne wykorzystanie AI — jak oszczędzać czas i budżet w codziennej
- Kreatywność i sztuczna inteligencja — nowe kierunki tworzenia treści marketingowych
- Emocjonalne algorytmy — jak AI buduje więź z klientem i zwiększa konwersję
- AI jako kreatywny asystent — które narzędzia warto znać, a których unikać
- Marketing oparty na danych — jak dziś wykorzystujemy liczby, by zwiększać skuteczność działań
To dzień pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i networkingu z ekspertkami i ekspertami z branży.
Więcej informacji na stronie wydarzenia na Facebooku.
8 maja: Turniej Kampanii Marketingowych
Dzień po konferencji odbędzie się Marketingowy Turniej Ambient Days 2025. To wyjątkowa okazja, by połączyć siły z innymi pasjonatami marketingu, stworzyć kreatywne kampanie i powalczyć o nagrody.
Wydarzenie odbędzie się 8 maja, godz. 15:15, SGH, Budynek S (ul. Batorego 8 ), piętro -1, sala 13.
Link do formularza zgłoszeniowego: https://forms.gle/R2ipbkyMYPxrQvkw6.
SKN Marketingu to najdłużej funkcjonujące studenckie koło naukowe na SGH. Od ponad trzydziestu lat łączy pasjonatów marketingu, by pogłębiać wiedzę, zdobywać pierwsze doświadczenia zawodowe i budować sieć kontaktów z ludźmi z branży.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.