Ambient Days to trzydniowa konferencja marketingowa dla społeczności akademickiej SGH. Poświęcona jest poszerzaniu wiedzy o marketingu niestandardowym. Odbędzie się zdalnie w dniach 1–3 marca. Udział w niej jest otwarty dla wszystkich i bezpłatny.
To czwarta edycja tego wydarzenia. Co roku prelegenci dzielą się ze słuchaczami swoim doświadczeniem i wiedzą z prowadzonych przez siebie kampanii oraz dorobku naukowego.
Podczas konferencji odbędą się prelekcje, szkolenia i warsztaty, które poprowadzą zaproszeni prelegenci ze świata marketingu.
Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 1-3 marca i przybierze formę zdalną. Uczestnictwo w prelekcjach jest w pełni darmowe, natomiast osoby zarejestrowane otrzymają certyfikaty uczestnictwa oraz możliwość zdobycia nagród w konkursach. Zapisy odbędą się w dniach 24–27 lutego.
Szczegółowe informacje oraz program pojawią się na stronie wydarzenia na Facebooku, którą warto śledzić: <a href=”https://www.facebook.com/events/705186723979639″ rel=”noopener” target=”_blank”>Ambient Days 2022</a>.
Ambient Days 2022 jest organizowane przez studentów ze Studenckiego Koło Naukowego Marketingu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.