Akademia Marketingu to konferencja organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Marketingu SGH. Zadaniem jej jest poszerzenie wiedzy uczestników na temat różnych dziedzin marketingu. Celem tegorocznej edycji Akademii Marketingu jest pokazanie różnych form marketingu oraz poszczególnych działów. Będzie miała miejsce 26 maja i 2 czerwca.
Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów marketingu chcących poszerzyć swoją wiedzę. W tegorocznej edycji będzie można wziąć udział w sześciu prelekcjach.
Będzie można posłuchać między innymi:
- Luizy Nowak (employer branding & talent specialist w największej niezależnej polskiej grupie komunikacyjnej Group One) oraz Michała Salamona (e-commerce lead w SalesTube), którzy przedstawią prelekcję na temat: „Na pograniczu marketingu i technologii, czyli trochę inaczej o branży którą znacie”.
- Tomasza Kwiatkowskiego (senior talent acquisition & employer branding specialist), który opowie o ścieżce rozwoju kariery w marketingu na przykładzie tych bardziej i mniej głośnych kampanii realizowanych przez Publicis Groupe, czyli w skrócie – kariera w marketingu od kulis.
- Aleksandry Popławskiej (content partnership director) szefową działu Content Solutions – specjalizująca się w łączeniu marek z działaniami mediów, zresztą z planowaniem mediowym też zawodowo związana przez lata.
- Piotr Długołęckiego szefa działu Creative Studio, odpowiedzialnego za zespół copwrriterów, designerów, artów.
- Małgorzaty Hejki (strategy & innovations director), która opowie nam o strategii w marketingu.
- Emila Wagnera (prezesa zarządu Vreego)
Akademia Marketingu w 2022 roku będzie w formie dwudniowego cyklu prelekcji, które odbędą się w dniach 26.05.2022 oraz 02.06.2022 w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w godzinach popołudniowych od 17:00 do 20:00.
Więcej szczegółów na stronie wydarzenia na Facebooku.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.