AI w digital marketingu. Możliwości i zagrożenia – Webinar Hybrid Academy - Marketing przy Kawie

AI w digital marketingu. Możliwości i zagrożenia – Webinar Hybrid Academy

Termin

25.06.2025

Miejsce

Organizator

Hybrid Academy

Już 29 maja odbędzie się webinar Hybrid Academy „AI w digital marketingu. Możliwości i zagrożenia”.

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jakie rozwiązania oparte na AI są najlepsze do konkretnych działań marketingowych
  • Jak AI wpływa i będzie wpływać na świat marketingu internetowego
  • Jakich błędów unikać podczas korzystania ze sztucznej inteligencji w codziennej pracy

Agenda

  • Ogólny wstęp do AI
    • Przegląd narzędzi aktualnie wykorzystywanych w planowaniu, optymalizowaniu i analizowaniu kampanii oraz codziennej pracy
  • Dynamic Creative Optimization
    • Jako jedno z pierwszych i ważnych narzędzi wykorzystujących AI
  • Pisanie promtów
    • Jak nauczyć się robić to dobrze?
  • In-house AI vs Off-the-shelf AI
    • Koszty i bezpieczeństwo danych
  • Fałszywe dane i halucynacje
    • Jak je rozpoznać i jak się przed nimi chronić?
  • Big Techy i AI
    • Kiedy podnoszą skuteczność, a kiedy strzelają sobie w kolano?
  • Czy AI zabierze pracę specjalistom od marketingu?

Prowadzący

Kamil Kołak

Commercial & Innovation Director w Zenith, gdzie kieruje zespołem strategii mediowej i innowacji. Odpowiedzialny za bezpośrednie wsparcie kluczowych klientów z portfolio Zenith w obszarach innowacji marketingowych oraz rozwoju dojrzałości cyfrowej organizacji. Posiada ponad 18 lat doświadczenia zawodowego, pracował dla największych marek lokalnych oraz międzynarodowych w Polsce i w CEE. Współautor kampanii nagradzanych w konkursach branżowych takich jak: Effie, Mixx Awards, Innovation. Prelegent konferencji branżowych, członek jury konkursów branżowych.

Grzegorz Marczak

Grzesiek jest managerem z ponad 17-letnim doświadczeniem pracy w mediach. Planowanie dedykowanych kampanii reklamowych, prezentacje biznesowe, budowanie relacji z największymi klientami oraz domami mediowymi nie mają przed nim żadnych tajemnic. Zanim rozpoczął przygodę z programmatic i AI w Hybrid, związany był m.in z Agorą, Stroeer i Httpool, by z powodzeniem realizować projekty uwzględniające digital, aplikacje, outdoor, prasę czy radio. Obecnie odpowiada za rozwój innowacyjnych rozwiązań AdTech w Europie i Afryce.

To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. 

Miejsce wydarzenia:



15 Wydarzeń

Termin
27.01 - 12.12.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12.05 - 26.11.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
28.07 - 22.10.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia Marketingu KFK 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
1.08 - 30.10.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia Marketingu KFK 
Więcej informacji
Termin
17.09.2025
Miejsce
Sopot
Organizator
GetResponse 
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2025
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline 
Więcej informacji
Termin
30.09 - 1.10.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Magazyn Marketer+ 
Więcej informacji
Termin
30.09.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Magazyn Marketer+ 
Więcej informacji
Termin
1.10.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Magazyn Marketer+ 
Więcej informacji
Termin
16.10.2025
Miejsce
online
Organizator
Magazyn Marketer+ 
Więcej informacji
Termin
29–30.10.2025
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
27–28.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji