14 kwietnia we Wrocławiu na Arenie Tarczyński spotkają się specjaliści, managerowie i praktycy marketingu w branży rolnej. Konferencja marketingowa dla branży agro w jednym miejscu zgromadzi ekspertów i praktyków marketingu i public relations w branży agro.
Podczas konferencji wystąpią eksperci zarówno ze świata szeroko pojętego marketingu, jak i specjaliści, którzy odpowiadają za komunikację i promocję w firmach rolniczych. Na scenie zobaczymy
- Monikę Czaplicką (Wobuzz),
- Bogumiła Mateję (BM Design),
- Karola Bujoczka (Top Agrar Polska),
- Monikę Leksowską (Kramp).
Wszystkie te osoby przedstawią przede wszystkim case study, które zweryfikowali we własnych firmach.
– Zależy nam przede wszystkim, aby informacje, które przekażemy były maksymalnie użyteczne. Oczywiście, powiemy również o trendach, będziemy chcieli zainspirować do nowego spojrzenia na marketing w 2023 roku. Najważniejsze jest dla nas, aby uczestnicy wyszli z Agroconu z solidną dawką wskazówek, z wnioskami, które realnie ułatwią ich pracę – mówi Magda Urbaniak z agencji MaxTractor.
– Trudno uwierzyć, że to pierwsze takie wydarzenie w naszym kraju – mówi organizatorka konferencji, Magdalena Urbaniak z agencji MaxTractor. – Branża rolna jest duża, ale przede wszystkim bardzo specyficzna. Rozwiązania, nawet te częstokroć sprawdzane w innych sektorach, mogą nie działać w rolnictwie i odwrotnie. To, co sprawdza się w agromarketingu, może być skuteczne wyłącznie tu i tylko tu. A przecież mamy jeszcze dalszy podział: producenci maszyn rolniczych, środków ochrony roślin, nawozów, pasz, narzędzi i wiele innych. Stąd tak ogromna potrzeba, aby o tych rozwiązaniach mówić, aby je przedstawiać, dzielić się swoim know-how, ale też tę wiedzę innym przekazywać. Tylko tak można tę branżę rozwijać i udoskonalać. A to jest w interesie nas wszystkich – dodaje.
Więcej informacji na temat wydarzenia: https://bit.ly/AGROCON2023
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.