11-12 kwietnia w Poznaniu odbędzie się kolejna edycja szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie! W przeciągu 2 dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z 9 tematów marketingowych. Otrzymasz zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, tylko każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, całodzienne szkolenie!
Na jakie szkolenia zapraszamy?
Google Ads (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)
Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.
Koszt szkolenia: 970 zł netto
Google Ads PRO (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)
Podczas szkolenia Łukasza wyjdziesz już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.
Koszt szkolenia: 1170 zł netto
Optimized Content Marketing (prowadzący Marianna Krupa)
Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
Koszt szkolenia: 1170 zł netto
SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzący Mariusz Bacic, Jarosław Dudek)
Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
Koszt szkolenia: 1470 zł netto
Google Analytics (prowadzący Maciej Lewiński)
Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!
Koszt szkolenia: 970 zł netto
Google Analytics PRO (prowadzący Maciej Lewiński)
Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego dowiesz się na zaawansowanym szkoleniu, prowadzonym przez Macieja.
Koszt szkolenia: 1170 zł netto
Facebook Marketing & Ads (prowadzący Szymon Florczak)
Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego Twój biznes MUSI reklamować się na Facebooku. Nauczysz się m.in., jak prowadzić fanpage, by naprawdę angażować swoich fanów. Prowadzący wskaże jak skutecznie reklamować się na Facebooku by osiągać maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.
Koszt szkolenia: 1070 zł netto
Facebook Marketing PRO (prowadzący Szymon Florczak)
Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku? Na szkoleniu m.in. dowiesz się, jakie błędy najczęściej zabijają efektywność płatnych kampanii reklamowych oraz odkryje wiele detali, które pomogą Ci wyciągnąć więcej z Twoich kampanii reklamowych.
Koszt szkolenia: 1270 zł netto
Sprzedaż w Internecie: Allegro (prowadzący Paweł Mielczarek)
Podczas szkolenia dowiesz się jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach. Szkolenie zostało podzielone na cztery sekcje: biznes, inspiracja, wiedza oraz praktyka. Trzy pierwsze części pozwolą uporządkować informacje, rozpoznać najczęściej popełniane błędy i poznać sposoby wyróżnienia się w gąszczu aukcji. Ostatni blok to zbiór sprawdzonych rozwiązań od najlepszych sprzedawców w serwisie. Podsumowaniem zajęć będzie case firmy, pokazujący jakich wyników można się spodziewać realizując wypracowane schematy działania.
Koszt szkolenia: 1070 zł netto