9 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing - Marketing przy Kawie

9 szkoleń z marketingu i reklamy w Poznaniu ● sprawny.marketing

Termin

12–13.02.2024

Miejsce

Poznań

Organizator

sprawny.marketing

W dniach 12-13 lutego w Poznaniu odbędzie się edycja szkoleń z marketingu i

reklamy w Internecie. W przeciągu dwóch dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i

swoich pracowników z 9 tematów marketingowych!

 

Otrzymasz zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, a każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, 8-godzinne szkolenie!

 

Na jakie szkolenia zapraszamy?

 

AI dla marketingu (prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak)

Odkryj potencjał technologii AI, która zrewolucjonizowała świat! To intensywne jednodniowe szkolenie ,,AI dla marketingu” pomoże Ci rozwinąć praktyczne jak i teoretyczne umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej codziennej pracy.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

AI dla marketingu PRO (prowadzący: Piotr Szkoda)

Wprowadzamy do oferty naszych szkoleń NOWOŚĆ – ,,AI dla marketingu PRO”, które jest idealną kontynuacją i rozszerzeniem naszego bestsellerowego szkolenia “AI dla marketingu”.

Koszt szkolenia: od 1270 zł netto

 

AI: Grafika i Video (prowadzący: Jacek Adamczak)

Kolejna nowość w naszej ofercie szkoleń: ,,AI: Grafika i Video”. Na tym szkoleniu odkryjesz tajniki wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu, od projektowania graficznego po kreację dźwięku i filmów. Zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji i tworzyć kampanie marketingowe na najwyższym poziomie.

Koszt szkolenia: od 1270 zł netto

 

Google Ads (prowadzący: Łukasz Chwiszczuk)

Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

Google Ads PRO (prowadzący: Łukasz Chwiszczuk)

Podczas szkolenia wyjdziesz już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.

Koszt szkolenia: od 1170 zł netto

 

Facebook Marketing & Ads (prowadzący: Szymon Florczak)

Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego Twój biznes MUSI reklamować się na Facebooku. Nauczysz się m.in., jak prowadzić fanpage, by naprawdę zaangażować swoich fanów. Prowadzący wskaże jak skutecznie reklamować się na Facebooku, aby osiągać

maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

Facebook Marketing PRO (prowadzący: Szymon Florczak)

Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku? Na szkoleniu m.in. dowiesz się, jakie błędy najczęściej zabijają efektywność płatnych kampanii reklamowych oraz odkryje wiele detali, które pomogą Ci wyciągnąć więcej z Twoich kampanii reklamowych.

Koszt szkolenia: od 1270 zł netto

 

Google Analytics (prowadzący: Karol Dziedzic)

Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Karola Dziedzica!

Koszt szkolenia: od 1270 zł netto

 

Google Analytics PRO (prowadzący: Karol Dziedzic)

Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane

możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego dowiesz się na

zaawansowanym szkoleniu, prowadzonym przez Karola.

Koszt szkolenia: 1670 zł netto

Miejsce wydarzenia:



Poznań

12 Wydarzenia

Termin
27.01 - 12.12.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12.05 - 26.11.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
15.05.2025
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Fundacja Startup Podbeskidzie / Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji
Termin
21–22.05.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
22.05.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Marketingu 
Więcej informacji
Termin
27–31.05.2025
Miejsce
Zakopane
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
27–28.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji