W dniach 12-14 maja odbędzie się kolejna edycja szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie w formie online. W przeciągu kilku zaledwie trzech możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z prawie 10 tematów marketingowych i biznesowych!
Z doświadczenia wiemy, że najlepiej uczyć się od najlepszych – a takich właśnie możesz spotkać podczas naszych szkoleń. Praktyczne warsztaty, najnowsze trendy i konkretne narzędzia do działania – wszystko to czeka, ale tylko na tych, którzy znajdą chwilę, by zarezerwować dla nas miejsce w swoim harmonogramie.
Jakie szkolenia między innymi dla Ciebie przygotowaliśmy?
AI dla marketingu (prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak)
Odkryj potencjał technologii AI, która zrewolucjonizowała świat! To intensywne jednodniowe
szkolenie ,,AI dla marketingu” pomoże Ci rozwinąć praktyczne jak i teoretyczne umiejętności
wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej codziennej pracy.
Koszt szkolenia: od 1070 zł netto
AI: promptowanie, boty i automatyzacja (prowadzący: Piotr Szkoda)
Szkolenie, które jest idealną kontynuacją i rozszerzeniem naszego bestsellerowego szkolenia AI dla marketingu. Dzięki niemu uzupełnisz swoją wiedzę, aby jak najlepiej wykorzystać sztuczną inteligencję w swojej codziennej pracy.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto
AI: grafika i video (prowadzący: Jacek Adamczak)
Na tym szkoleniu odkryjesz tajniki wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu, od projektowania graficznego po kreację dźwięku i filmów. Zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji i tworzyć kampanie marketingowe na najwyższym poziomie.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto
Google Ads + Google Ads PRO (prowadzący: Łukasz Chwiszczuk)
Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google. Dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu
Koszt szkolenia: od 1070 zł netto
Content marketing (prowadząca: Justyna Bakalarska)
Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
Koszt szkolenia: od 1170 zł netto
SEO pozycjonowanie i link building (prowadzący: Mariusz Bacic i Jarosław Dudek)
Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
Koszt szkolenia: od 1470 zł netto