Od 24 do 26 maja będzie trwał 4. Kongres Dyrektorów e-Commerce. Przedstawiciele branży spotkają się we Wrocławiu. Program wydarzenia to 4 ścieżki tematyczne poświęcone najważniejszym strategiom rozwoju.
Strategie rozwoju e-commerce są motywem przewodnim tegorocznego kongresu. Będą stanowić punkt wyjścia dla dyskusji na temat różnych aspektów planowania wzrostu sprzedaży.
Program wydarzenia obejmuje najważniejsze elementy biznesów online: organizację i logistykę, performance marketing, automatyzację i aspekty technologiczne oraz ekspansję zagraniczną. Przewidziano prawie 20 godzin prelekcji, dyskusji oraz prezentacji case studies.
W tym roku zaproszono ponad dwudziestu ekspertów, którzy opowiedzą o swoim doświadczeniach oraz najlepszych praktykach w obszarze strategii rozwoju e-commerce.
Do tej pory obecność potwierdziło 22 prelegentów. Na kongresowej scenie wystąpią m.in:
- Michał Leszek – współwłaściciel i dyrektor marketingu firmy Lechpol, twórca marki Kruger & Matz,
- Jakub Gierszyński – dyrektor e-commerce marki Decathlon,
- Wojciech Tomaszewski – dyrektor marketingu i e-commerce w Answear.com,
- Paweł Wróbel – e-commerce director EU marki Duka,
- Rafał Owczarek – dyrektor projektów strategicznych w Multimedia Polska.
Kongres Dyrektorów e-Commerce skierowany jest do dyrektorów oraz właścicieli średnich i dużych sklepów internetowych, e-commerce managerów oraz dyrektorów działów sprzedaży firm prowadzących handel wielokanałowy.
Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym kongresu. Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie www.kongresecommerce.pl.
Miejsce wydarzenia:DoubleTree by Hilton Hotel Wrocław