27 lutego odbędzie się czwarta edycja konferencji Aula Polska Kraków. Uczestnicy spotkają się o godzinie 19:00 w budynku Wyższej Szkoły Europejskiej przy ul. Westerplatte 11 w Krakowie. Tym razem tematem przewodnim wydarzenia będą marketingowe trendy w 2018 roku.
Prelegenci opowiedzą, jak może zmienić się rynek marketingu i reklamy w najbliższym czasie i jak się do tych zmian przygotować.
Justyna Bakalarska (Marketer+) wskaże trendy w content marketingu, Paweł Sala (FreshMail) opowie, co nowego czeka nas w świecie e-mail marketingu. Anna Żurek (Socjomania) skupi się na trendach na Facebooku.
Wydarzenie jest bezpłatne, jednak z powodu ograniczonej liczby miejsc należy się zarejestrować.
Więcej informacji znajduje się na: aulapolska.pl/spotkania/marketingowe-trendy-2018-roku
Marketing przy Kawie jest patronem wydarzenia.