38 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing

Termin

15–26.06.2020

Miejsce

Warszawa

Organizator

sprawny.marketing

15- 26 czerwca w Warszawie odbędzie się edycja szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie organizowana przez sprawny.marketing!
W przeciągu 10 dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z 38 tematów marketingowych.
Otrzymasz zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, tylko każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, całodzienne szkolenie!

Na jakie szkolenia zapraszamy?

• Google Ads (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)
Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.
Koszt szkolenia: 770 zł netto

• Google Ads PRO (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)
Podczas szkolenia Łukasza wyjdziesz już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

• Optimized Content Marketing (prowadzący Marianna Krupa)
Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

• SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzący Mariusz Bacic, Jarosław Dudek)
Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
Koszt szkolenia: 1270 zł netto

• Google Analytics (prowadzący Maciej Lewiński)
Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!
Koszt szkolenia: 770 zł netto

• Google Analytics PRO (prowadzący Maciej Lewiński)
Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego dowiesz się na zaawansowanym szkoleniu, prowadzonym przez Macieja.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

• Facebook Marketing & Ads (prowadzący Szymon Florczak)
Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego Twój biznes MUSI reklamować się na Facebooku. Nauczysz się m.in., jak prowadzić fanpage, by naprawdę angażować swoich fanów. Prowadzący wskaże jak skutecznie reklamować się na Facebooku by osiągać maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Facebook Marketing PRO (prowadzący Szymon Florczak)
Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku? Na szkoleniu m.in. dowiesz się, jakie błędy najczęściej zabijają efektywność płatnych kampanii reklamowych oraz odkryje wiele detali, które pomogą Ci wyciągnąć więcej z Twoich kampanii reklamowych.
Koszt szkolenia: 1170 zł netto

• Instagram Marketing (prowadząca Justyna Mudło)
Jak reklamować się na Instagramie? Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka? Tego dowiesz się podczas odświeżonej formuły szkolenia z naszą nową trenerką, dla której Instagram marketing nie skrywa żadnych tajemnic!
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• LinkedIn Marketing & Slideshare (prowadząca Dagmara Pakulska)
Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn. Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments (prowadząca Dagmara Pakulska)
Podczas szkolenia odkryjesz potencjał tego wyjątkowego medium społecznościowych: dowiesz się, w jaki sposób zbudować markę, która zyska przychylność grupy docelowej. Nauczysz się tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi, że o Twojej marce będzie głośno. Zyskasz również wiedzę nt. tego, czego oczekiwać od agencji marketingowych, które będą wspierać Cię w działaniach w tych kanałach.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Storytelling + Jak zbudować silną markę + Copywriting sprzedażowy + Grywalizacja (prowadzący Paweł Tkaczyk)
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku. Te elementy poznasz na naszym 4-dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce.
Koszt 4 dniowego szkolenia: 2670 zł netto

• Marketing Internetowy dla małych i rosnących firm (prowadzący Paweł Tkaczyk)
Na szkoleniu nauczysz się mierzyć swoją markę i wzrosty, które generujesz. Dowiesz się, jak sprawy, które wymagają bardzo mało wysiłku przyniosą spektakularnie dobre rezultaty. Paweł opowie o strategiach budowania obecności Twojej marki w głowach Twoich odbiorców.
Koszt szkolenia: 770 zł netto

• Sprzedaż w Internecie: eBay + Amazon (prowadzący Mateusz Grzywnowicz)
Podczas szkolenia Mateusz wskaże Ci jak dotrzeć do międzynarodowego klienta pochodzącego zarówno z Europy jak i ze Świata. Pokaże Ci w jak prosty sposób praktycznie z dnia na dzień rozpocząć sprzedaż na tych
serwisach.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

• Sprzedaż w Internecie: Allegro (prowadzący Paweł Mielczarek)
Podczas szkolenia dowiesz się jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach. Szkolenie zostało podzielone na cztery sekcje: biznes, inspiracja, wiedza oraz praktyka. Trzy pierwsze części pozwolą uporządkować informacje, rozpoznać najczęściej popełniane błędy i poznać sposoby wyróżnienia się w gąszczu aukcji. Ostatni blok to zbiór sprawdzonych rozwiązań od najlepszych sprzedawców w serwisie. Podsumowaniem zajęć będzie case firmy, pokazujący jakich wyników można się spodziewać realizując wypracowane schematy działania.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Copywriting w e-mail marketingu (prowadzący Dariusz Puzyrkiewicz)
Lepiej dopasujesz się do oczekiwań klientów, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko traktowania Twoich wiadomości, jak niechciany spam. Zamiast nachalnej sprzedaży, zaczniesz tworzyć bardzo interesujące wiadomości, które nie odstraszają od zakupu.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Videomarketing: YouTube, FB i inne serwisy (prowadzący Maciej Wróblewski)
Podczas szkolenia poznasz najważniejsze serwisy video i możliwości, które oferują w działaniach marketingowych. Zdobędziesz także wiedzę z zakresu najbardziej skutecznych metod tworzenia i publikacji treści na YouTube i Facebook, popartą wieloma przykładami i danymi liczbowymi. Dzięki temu skuteczniej poprowadzisz kampanię video.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• YouTube PRO (prowadzący Maciej Wróblewski)
Szkolenie jest poświęcone stricte serwisowi YouTube. Pozyskasz zaawansowaną wiedzę z zakresu działań marketingowych na tej platformie. Dowiesz się m.in. jak przygotować strategię komunikacji, poznasz tajniki SEO i pozycjonowania na YouTube. Nauczysz się metod reklamowania filmów za pomocą Ads i optymalizacji kampanii. Przenieś swoją komunikację video na wyższy poziom! Jeżeli pracujesz z marketingiem video i chcesz rozwijać w tym kierunku – to szkolenie jest idealne dla Ciebie.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

• Skuteczny e-commerce (prowadzący Aleksander Waszak)
W trakcie szkolenia poznasz aspekty dotyczące wprowadzenia do sprzedaży internetowej, tj. wskaźniki, które warto mierzyć w sprzedaży online, jakie oprogramowanie wybrać, wiarygodność nowego sklepu czy też skuteczny proces zakupowy. Opanujesz najważniejsze narzędzia e-commerce. A także nauczysz się tajników marketingu w e-commerce, aby Twój sklep dbał o klienta i o sprzedaż nawet jak śpisz.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Strategia Marketingowa (prowadzący Jacek Pogorzelski)
Uczestnicy szkolenia poznają praktyczny, czteroetapowy proces projektowania strategii rynkowej, której celem jest metodyczna realizacja założonych celów na danym rynku. Proces ten jest efektem prawie dwudziestu lat doświadczeń w planowaniu strategicznym, które zaowocowało stworzeniem kilkuset strategii.
Naucz się na bazie jednego schematu opracować dowolną strategię rynkową!
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Kryptowaluty i Technologie Blockchain (prowadzący Jacek Kubiak)
Podczas szkolenia dowiesz się czym są kryptowaluty i technologia blockchain, oraz jak możesz wykorzystać je w swoim biznesie. Poznasz kilka sposobów na stworzenie personalnej lub firmowej kryptowaluty wraz z plusami, minusami i kosztami takiego przedsięwzięcia oraz stworzysz swój pierwszy token!
Koszt szkolenia: 670 zł netto

• Podstawy grafiki dla marketera (prowadzący Jacek Kłosiński)
Na szkoleniu poznasz zasady pomagające w odpowiednim dobieraniu krojów pisma oraz konstruowaniu palet kolorystycznych. Dowiesz się, jak estetycznie rozkładać poszczególne elementy projektowanych przez Ciebie infografik. Opanujesz podstawy projektowania graficznego, które przydadzą się nie tylko przy tworzeniu infografik!
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Email & SMS marketing (prowadzący Paweł Cichocki) – NOWOŚĆ!
Podczas szkolenia dowiesz się jak pozyskać odbiorców i zaplanować angażujący scenariusz komunikacji. Poznasz specyfikę kanału EMAIL & SMS oraz elementy, na które trzeba zwracać uwagę podczas ich wdrażania. Nauczysz się tworzyć kreacje email i komunikaty sms. Dowiesz się jak połączyć oba kanały, tak aby generowały dla Ciebie wartościowy ruch.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Jak współpracować z Influencerami? (prowadzący Wojtek Kardyś) – NOWOŚĆ!
Jeżeli rozpoczynasz dopiero swoją przygodę z Influencerami, Wojtek przeprowadzi Cię przez najważniejsze kwestie dotyczące współprac, negocjacji i trendów w tej dziedzinie.
Jeżeli masz już pewne doświadczenie, to uzupełnisz swoją wiedzę o nowe trendy, case’y i ciekawostki ze świata influencerów. Dowiesz się o stawkach i najnowszych narzędziach do analizy data audience (jakości followersów danych influencerów).
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Service design – jak tworzyć wspaniałe usługi? (prowadzący Wojciech Ławniczak) – NOWOŚĆ!
Dowiesz się jak projektować usługę, Wojtek pokaże Ci mindset, proces, jak analizować kontekst, badać potrzeby klientów, prototypować, przygotować i przeprowadzić testowanie. Dostaniesz także 5 narzędzi, wiele hacków i tricków.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

• Modelowanie atrybucji + Optymalizacja konwersji (prowadzący Witold Wrodarczyk) – NOWOŚĆ!
Na tych szkoleniach poznasz nowe, często zaskakujące i nieintuicyjne metody zwiększania efektywności. Dowiesz się rzeczy, których nie przeczytasz w artykułach pomocy Google Analytics. Ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji nie będą już miały przed Tobą tajemnic, a dane wreszcie zaczną się zgadzać i układać w logiczną całość.
Koszt szkolenia: 1970 zł / 1470 zł netto

• Jak zintegrować sprzedaż i marketing (prowadzący Bartosz Majewski) – NOWOŚĆ!
Co warto mierzyć w sprzedaży, marketingu oraz obsłudze klienta B2B? Jak generować więcej leadów? Jak prowadzić skuteczne spotkania sprzedażowe? Tego dowiesz się podczas szkolenia z Bartoszem.
Koszt szkolenia: 1070 zł netto

• Marketing Automation (prowadzący Michał Korba) – NOWOŚĆ!
Dowiesz się krok po kroku jak wdrożyć i wykorzystać automatyzację marketingu do realizacji konkretnych celów biznesowych. Szkolenie ma charakter warsztatu, podczas którego będziesz mieć szansę samodzielnej pracy z systemem do automatyzacji.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Google Zakupy (prowadzący Łukasz Chwiszczuk) – NOWOŚĆ!
Na szkoleniu dowiesz się, jakie narzędzia Google Ads są i będą najbardziej efektywne dla Twojego e-commerce. Od czego zacząć prowadzenie kampanii Google Ads oraz w jaki sposób uniknąć najczęściej popełnianych błędów.
Koszt szkolenia: 1170 zł netto

• Strategia cen (prowadzący Paweł Tkaczyk) – NOWOŚĆ!
Na szkoleniu spojrzysz na cenę z trzech punktów widzenia. Producenta, konsumenta i rynku. Interaktywne szkolenie obejmujące case studies z Polski i zagranicy. Celem głównym jest rezygnacja z obniżenia ceny jako narzędzia zdobywania rynku i klientów.
Koszt szkolenia: 1470 zł netto

• Prawo w marketingu (prowadzący Tomasz Palak) – NOWOŚĆ!
Czy wiesz jakie są zasady bezpiecznego działania w social mediach? Znasz metody zachowania przy nieoczekiwanych żądaniach? Boisz się naruszeń praw autorskich? To wszystko wyjaśni Tomek na szkoleniu i zyskaj przewagę marketingową.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

• Google Tag Manager (prowadzący Maciej Lewiński) – NOWOŚĆ!
Na szkoleniu przejdziesz przez 6 modułów, podczas których dowiesz się, dlaczego musisz korzystać z GTM zamiast używać starych, uciążliwych rozwiązań implementacji tagów Analytics oraz Facebook na stronie internetowej.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

 

Miejsce wydarzenia:

Golden Floor Tower
ul. Chłodna 51
Warszawa

10 Wydarzeń

Termin
13–27.07.2020
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
GMC Live! vol. 2
Termin
15.07.2020
Miejsce
Organizator
Grupa MTP 
Więcej informacji
Termin
23–24.07.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
30–31.07.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
9–10.09.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
Nowy Adres 
Więcej informacji
XX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations
Termin
24–25.09.2020
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline.pl 
Więcej informacji
Termin
24–25.09.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
Targi w Krakowie 
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
ORA&Funksters 
Więcej informacji
Termin
20–23.10.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
22–23.10.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji