34 szkolenia z marketingu i reklamy w Warszawie + Online ● sprawny.marketing

Termin

14–25.06.2021

Miejsce

Warszawa

Organizator

sprawny.marketing

14–25 czerwca  odbędzie się kolejna edycja online szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie! W przeciągu 10 dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z 34 tematów marketingowych.

Wydarzenie dostępne także w formie online!

Otrzymasz zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, tylko każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, całodzienne szkolenie!

 

Na jakie szkolenia zapraszamy?

 

  • Google Ads (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)

Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.

Koszt szkolenia: 770 zł netto

 

  • Google Ads PRO (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)

Podczas szkolenia Łukasza wyjdziesz już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Optimized Content Marketing(prowadzący Marianna Krupa)

Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • SEO: Pozycjonowanie i Link Building(prowadzący Mariusz Bacic, Jarosław Dudek)

Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
Koszt szkolenia: 1270 zł netto

 

  • Google Analytics(prowadzący Maciej Lewiński)

Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!
Koszt szkolenia: 770 zł netto

 

  • Google Analytics PRO(prowadzący Maciej Lewiński)

Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego dowiesz się na zaawansowanym szkoleniu, prowadzonym przez Macieja.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Facebook Marketing & Ads (prowadzący Szymon Florczak)

Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego Twój biznes MUSI reklamować się na Facebooku. Nauczysz się m.in., jak prowadzić fanpage, by naprawdę angażować swoich fanów. Prowadzący wskaże jak skutecznie reklamować się na Facebooku by osiągać maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.

Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

  • Facebook Marketing PRO (prowadzący Szymon Florczak)

Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku? Na szkoleniu m.in. dowiesz się, jakie błędy najczęściej zabijają efektywność płatnych kampanii reklamowych oraz odkryje wiele detali, które pomogą Ci wyciągnąć więcej z Twoich kampanii reklamowych.

Koszt szkolenia: 1070 zł netto

 

  • Instagram Marketing (prowadząca Justyna Mudło)

Jak reklamować się na Instagramie? Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka? Tego dowiesz się podczas odświeżonej formuły szkolenia z naszą nową trenerką, dla której Instagram marketing nie skrywa żadnych tajemnic!

Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

  • LinkedIn Marketing od A do Z(prowadząca Dagmara Pakulska)

Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

  • Twitter Marketing (prowadząca Dagmara Pakulska)

Podczas szkolenia odkryjesz potencjał tego wyjątkowego medium społecznościowych: dowiesz się, w jaki sposób zbudować markę, która zyska przychylność grupy docelowej. Nauczysz się tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi, że o Twojej marce będzie głośno. Zyskasz również wiedzę nt. tego, czego oczekiwać od agencji marketingowych, które będą wspierać Cię w działaniach w tych kanałach.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

  • Storytelling + Jak zbudować silną markę + Copywriting sprzedażowy

(prowadzący Paweł Tkaczyk)

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku. Te elementy poznasz na naszym 3-dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce.
Koszt 3 dniowego szkolenia: 2670 zł netto

Koszt wybranego szkolenia: 970 zł netto

 

  • Marketing Internetowy dla małych i rosnących firm(prowadzący Paweł Tkaczyk)

Na szkoleniu nauczysz się mierzyć swoją markę i wzrosty, które generujesz. Dowiesz się, jak sprawy, które wymagają bardzo mało wysiłku przyniosą spektakularnie dobre rezultaty. Paweł opowie o strategiach budowania obecności Twojej marki w głowach Twoich odbiorców.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Sprzedaż w Internecie: eBay + Amazon (prowadzący Mateusz Grzywnowicz)

Podczas szkolenia Mateusz wskaże Ci jak dotrzeć do międzynarodowego klienta pochodzącego zarówno z Europy jak i ze Świata. Pokaże Ci w jak prosty sposób praktycznie z dnia na dzień rozpocząć sprzedaż na tych

serwisach.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Sprzedaż w Internecie: Allegro(prowadzący Paweł Mielczarek)

Podczas szkolenia dowiesz się jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach. Szkolenie zostało podzielone na cztery sekcje: biznes, inspiracja, wiedza oraz praktyka. Trzy pierwsze części pozwolą uporządkować informacje, rozpoznać najczęściej popełniane błędy i poznać sposoby wyróżnienia się w gąszczu aukcji. Ostatni blok to zbiór sprawdzonych rozwiązań od najlepszych sprzedawców w serwisie. Podsumowaniem zajęć będzie case firmy, pokazujący jakich wyników można się spodziewać realizując wypracowane schematy działania.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

  • Jak pisać dobre mailingi?(prowadzący Dariusz Puzyrkiewicz)

Lepiej dopasujesz się do oczekiwań klientów, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko traktowania Twoich wiadomości, jak niechciany spam. Zamiast nachalnej sprzedaży, zaczniesz tworzyć bardzo interesujące wiadomości, które nie odstraszają od zakupu.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

  • Videomarketing (prowadzący Maciej Wróblewski)

Podczas szkolenia poznasz najważniejsze serwisy video i możliwości, które oferują w działaniach marketingowych. Zdobędziesz także wiedzę z zakresu najbardziej skutecznych metod tworzenia i publikacji treści na YouTube i Facebook, popartą wieloma przykładami i danymi liczbowymi. Dzięki temu skuteczniej poprowadzisz kampanię video.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

  • YouTube PRO(prowadzący Maciej Wróblewski)

Szkolenie jest poświęcone stricte serwisowi YouTube. Pozyskasz zaawansowaną wiedzę z zakresu działań marketingowych na tej platformie. Dowiesz się m.in. jak przygotować strategię komunikacji, poznasz tajniki SEO i pozycjonowania na YouTube. Nauczysz się metod reklamowania filmów za pomocą Ads i optymalizacji kampanii. Przenieś swoją komunikację video na wyższy poziom! Jeżeli pracujesz z marketingiem video i chcesz rozwijać w tym kierunku – to szkolenie jest idealne dla Ciebie.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Skuteczny e-commerce(prowadzący Aleksander Waszak)

W trakcie szkolenia poznasz aspekty dotyczące wprowadzenia do sprzedaży internetowej, tj. wskaźniki, które warto mierzyć w sprzedaży online, jakie oprogramowanie wybrać, wiarygodność nowego sklepu czy też skuteczny proces zakupowy. Opanujesz najważniejsze narzędzia e-commerce. A także nauczysz się tajników marketingu w e-commerce, aby Twój sklep dbał o klienta i o sprzedaż nawet jak śpisz.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

  • Strategia Marketingowa(prowadzący Jacek Pogorzelski)

Uczestnicy szkolenia poznają praktyczny, czteroetapowy proces projektowania strategii rynkowej, której celem jest metodyczna realizacja założonych celów na danym rynku. Proces ten jest efektem prawie dwudziestu lat doświadczeń w planowaniu strategicznym, które zaowocowało stworzeniem kilkuset strategii.
Naucz się na bazie jednego schematu opracować dowolną strategię rynkową!
Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

  • Kryptowaluty i Technologie Blockchain (prowadzący Jacek Kubiak)

Podczas szkolenia dowiesz się czym są kryptowaluty i technologia blockchain, oraz jak możesz wykorzystać je w swoim biznesie. Poznasz kilka sposobów na stworzenie personalnej lub firmowej kryptowaluty wraz z plusami, minusami i kosztami takiego przedsięwzięcia oraz stworzysz swój pierwszy token!
Koszt szkolenia: 670 zł netto

 

  • Service design – jak tworzyć wspaniałe usługi? (prowadzący Wojciech Ławniczak) – NOWOŚĆ!

Dowiesz się jak projektować usługę, Wojtek pokaże Ci mindset, proces, jak analizować kontekst, badać potrzeby klientów, prototypować, przygotować i przeprowadzić testowanie. Dostaniesz także 5 narzędzi, wiele hacków i tricków.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Optymalizacja konwersji (prowadzący Witold Wrodarczyk)

Na tych szkoleniach poznasz nowe, często zaskakujące i nieintuicyjne metody zwiększania efektywności. Dowiesz się rzeczy, których nie przeczytasz w artykułach pomocy Google Analytics. Ścieżki wielokanałowe nie będą już miały przed Tobą tajemnic, a dane wreszcie zaczną się zgadzać i układać w logiczną całość.

Koszt szkolenia: 1470 zł netto

 

 

  • Marketing Automation (prowadzący Michał Korba)

Dowiesz się krok po kroku jak wdrożyć i wykorzystać automatyzację marketingu do realizacji konkretnych celów biznesowych. Szkolenie ma charakter warsztatu, podczas którego będziesz mieć szansę samodzielnej pracy z systemem do automatyzacji.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Google Zakupy (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)

Na szkoleniu dowiesz się, jakie narzędzia Google Ads są i będą najbardziej efektywne dla Twojego e-commerce. Od czego zacząć prowadzenie kampanii Google Ads oraz w jaki sposób uniknąć najczęściej popełnianych błędów.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

 

  • Strategia cen (prowadzący Paweł Tkaczyk)

Na szkoleniu spojrzysz na cenę z trzech punktów widzenia. Producenta, konsumenta i rynku. Interaktywne szkolenie obejmujące case studies z Polski i zagranicy. Celem głównym jest rezygnacja z obniżenia ceny jako narzędzia zdobywania rynku i klientów.

Koszt szkolenia: 1270 zł netto

 

  • Prawo w marketingu (prowadzący Tomasz Palak)

Czy wiesz jakie są zasady bezpiecznego działania w social mediach? Znasz metody zachowania przy nieoczekiwanych żądaniach? Boisz się naruszeń praw autorskich? To wszystko wyjaśni Tomek na szkoleniu i zyskaj przewagę marketingową.

Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

 

  • Google Tag Manager (prowadzący Karol Dziedzic)

Na szkoleniu przejdziesz przez 6 modułów, podczas których dowiesz się, dlaczego musisz korzystać z GTM zamiast używać starych, uciążliwych rozwiązań implementacji tagów Analytics oraz Facebook na stronie internetowej.
Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Zwinne zarządzanie projektami – Agile (prowadzący Błażej Goraj)

To szkolenie jest jednodniowym projektem, w trakcie, którego przygotujesz produkt od pomysłu, przez realizację do oddania pracy klientowi.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Efektywne procesy HR (prowadzący Aleksandra Pszczoła)

Celem tego szkolenia jest umiejętność świadomego zarządzania procesami HR i kulturą organizacyjną, tak aby wspierała cele biznesowe firmy.

Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

 

  • E-commerce Manager ( Piotr Jurgielewicz)

Każdy e-commerce manager zadaje sobie wciąż niemal te same pytania. I bardzo słusznie, bo nie ma tutaj Świętego Graala, musisz być czujny i przebiegły, ale musisz też wiedzieć na czym się skoncentrować i iść w tę stronę. Będziemy mówili o wielu tematach, koncentrując się jednak na marketingu internetowym w e-commerce.

 

  • Social Media Manager (prowadzący: Artur Jabłoński)

Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu. W ramach 8 -godzinnego warsztatu dowiesz się między innymi: Co publikować na swoich profilach?, Jak prowadzić angażujące dyskusje, reagować na treści od fanów, itd., Jakie możliwości daje płatna reklama w największych portalach społecznościowych.

 

Miejsce wydarzenia:



Warszawa

10 Wydarzeń

Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji