34 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing

Termin

31.05 - 10.06.2022

Miejsce

Warszawa

Organizator

sprawny.marketing

31 maja – 10 czerwca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie!  Dodatkowo szkolenia odbywać będą się również w formie online! W przeciągu 9 dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z 34 tematów marketingowych.

Otrzymasz zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, tylko każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, całodzienne szkolenie!

Na jakie szkolenia zapraszamy?

 

  • Google Ads (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)

Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Google Ads PRO (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)

Podczas szkolenia Łukasza wyjdziesz już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.

Koszt szkolenia: 1170 zł netto

 

  • Optimized Content Marketing (prowadzący Marianna Krupa)

Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
Koszt szkolenia: 1170 zł netto

 

  • SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzący Mariusz Bacic, Jarosław Dudek)

Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!

Koszt szkolenia: 1470 zł netto

 

  • Google Analytics (prowadzący Maciej Lewiński)

Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!
Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Google Analytics PRO (prowadzący Maciej Lewiński)

Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego dowiesz się na zaawansowanym szkoleniu, prowadzonym przez Macieja.

Koszt szkolenia: 1170 zł netto

 

  • Facebook Marketing & Ads (prowadzący Szymon Florczak)

Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego Twój biznes MUSI reklamować się na Facebooku. Nauczysz się m.in., jak prowadzić fanpage, by naprawdę angażować swoich fanów. Prowadzący wskaże jak skutecznie reklamować się na Facebooku by osiągać maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.

Koszt szkolenia: 1070 zł netto

 

  • Facebook Marketing PRO (prowadzący Szymon Florczak)

Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku? Na szkoleniu m.in. dowiesz się, jakie błędy najczęściej zabijają efektywność płatnych kampanii reklamowych oraz odkryje wiele detali, które pomogą Ci wyciągnąć więcej z Twoich kampanii reklamowych.

Koszt szkolenia: 1270 zł netto

 

  • Instagram Marketing (prowadząca Justyna Mudło) 

Jak reklamować się na Instagramie? Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka? Tego dowiesz się podczas odświeżonej formuły szkolenia z naszą nową trenerką, dla której Instagram marketing nie skrywa żadnych tajemnic!

Koszt szkolenia: 1070 zł netto

 

  • LinkedIn Marketing (prowadząca Dagmara Pakulska)

Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn. Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.

Koszt szkolenia: 1070 zł netto

 

  • Twitter Marketing (prowadząca Dagmara Pakulska)

Podczas szkolenia odkryjesz potencjał tego wyjątkowego medium społecznościowych: dowiesz się, w jaki sposób zbudować markę, która zyska przychylność grupy docelowej. Nauczysz się tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi, że o Twojej marce będzie głośno. Zyskasz również wiedzę nt. tego, czego oczekiwać od agencji marketingowych, które będą wspierać Cię w działaniach w tych kanałach.
Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

  • Storytelling + Jak zbudować silną markę + Copywriting sprzedażowy (prowadzący Paweł Tkaczyk)

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku. Te elementy poznasz na naszym 4-dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce.
Koszt 3 dniowego szkolenia: 3070 zł netto

 

  • Sprzedaż w Internecie: Amazon + Kaufland (prowadzący Mateusz Grzywnowicz)

Podczas szkolenia Mateusz wskaże Ci jak dotrzeć do międzynarodowego klienta pochodzącego zarówno z Europy jak i ze Świata. Pokaże Ci w jak prosty sposób praktycznie z dnia na dzień rozpocząć sprzedaż na tych

serwisach.

Koszt szkolenia: 1170 zł netto

 

  • Sprzedaż w Internecie: Allegro (prowadzący Paweł Mielczarek)

Podczas szkolenia dowiesz się jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach. Szkolenie zostało podzielone na cztery sekcje: biznes, inspiracja, wiedza oraz praktyka. Trzy pierwsze części pozwolą uporządkować informacje, rozpoznać najczęściej popełniane błędy i poznać sposoby wyróżnienia się w gąszczu aukcji. Ostatni blok to zbiór sprawdzonych rozwiązań od najlepszych sprzedawców w serwisie. Podsumowaniem zajęć będzie case firmy, pokazujący jakich wyników można się spodziewać realizując wypracowane schematy działania.
Koszt szkolenia: 1070 zł netto

 

  • E-mail marketing (prowadzący Dariusz Puzyrkiewicz)

Lepiej dopasujesz się do oczekiwań klientów, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko traktowania Twoich wiadomości, jak niechciany spam. Zamiast nachalnej sprzedaży, zaczniesz tworzyć bardzo interesujące wiadomości, które nie odstraszają od zakupu.

Koszt szkolenia: 1070 zł netto

 

  • Videomarketing (prowadzący Maciej Wróblewski)

Podczas szkolenia poznasz najważniejsze serwisy video i możliwości, które oferują w działaniach marketingowych. Zdobędziesz także wiedzę z zakresu najbardziej skutecznych metod tworzenia i publikacji treści na YouTube i Facebook, popartą wieloma przykładami i danymi liczbowymi. Dzięki temu skuteczniej poprowadzisz kampanię video.

Koszt szkolenia: 1070 zł netto

 

  • YouTube PRO (prowadzący Maciej Wróblewski)

Szkolenie jest poświęcone stricte serwisowi YouTube. Pozyskasz zaawansowaną wiedzę z zakresu działań marketingowych na tej platformie. Dowiesz się m.in. jak przygotować strategię komunikacji, poznasz tajniki SEO i pozycjonowania na YouTube. Nauczysz się metod reklamowania filmów za pomocą Ads i optymalizacji kampanii. Przenieś swoją komunikację video na wyższy poziom! Jeżeli pracujesz z marketingiem video i chcesz rozwijać w tym kierunku – to szkolenie jest idealne dla Ciebie.

Koszt szkolenia: 1170 zł netto

 

  • Optymalizacja konwersji (prowadzący Witold Wrodarczyk)

Na tych szkoleniach poznasz nowe, często zaskakujące i nieintuicyjne metody zwiększania efektywności. Dowiesz się rzeczy, których nie przeczytasz w artykułach pomocy Google Analytics. Ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji nie będą już miały przed Tobą tajemnic, a dane wreszcie zaczną się zgadzać i układać w logiczną całość.

Koszt szkolenia: 1670 zł

 

  • Marketing Automation (prowadzący Michał Korba)

Dowiesz się krok po kroku jak wdrożyć i wykorzystać automatyzację marketingu do realizacji konkretnych celów biznesowych. Szkolenie ma charakter warsztatu, podczas którego będziesz mieć szansę samodzielnej pracy z systemem do automatyzacji.

Koszt szkolenia: 1170 zł netto

 

  • Google Zakupy (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)

Na szkoleniu dowiesz się, jakie narzędzia Google Ads są i będą najbardziej efektywne dla Twojego e-commerce. Od czego zacząć prowadzenie kampanii Google Ads oraz w jaki sposób uniknąć najczęściej popełnianych błędów.

Koszt szkolenia: 1170 zł netto

 

  • Prawo w marketingu (prowadzący Tomasz Palak)

Czy wiesz jakie są zasady bezpiecznego działania w social mediach? Znasz metody zachowania przy nieoczekiwanych żądaniach? Boisz się naruszeń praw autorskich? To wszystko wyjaśni Tomek na szkoleniu i zyskaj przewagę marketingową.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Google Tag Manager (prowadzący Karol Dziedzic)

Na szkoleniu przejdziesz przez 6 modułów, podczas których dowiesz się, dlaczego musisz korzystać z GTM zamiast używać starych, uciążliwych rozwiązań implementacji tagów Analytics oraz Facebook na stronie internetowej.

Koszt szkolenia: 1070 zł netto

 

  • Strategia marketingowa (prowadzący Paweł Tkaczyk)

Mając do wyboru dziesiątki kanałów marketingowych, setki narzędzi – jak wybrać to, czym trzeba się zająć w pierwszej kolejności? Strategia przypomina planowanie podróży – zabierasz swoją firmę lub markę z punktu A (w którym jest dzisiaj) do punktu B (w którym chcesz się znaleźć). Na szkoleniu poznasz gotowe i sprawdzone metody, dzięki którym powstrzymasz chaos.

Koszt szkolenia: 1070 zł netto

 

  • SEO copywriting od podstaw (prowadzące Dominika Gracz, Anna Orzechowska)

Koncepcja, strategia, budowanie lejków sprzedażowych – to wszystko jest niezwykle ważne w działaniach marketingowych, ale wszystko ostatecznie sprowadza się do pisania tekstów. Czy Twój marketingowiec potrafi odpowiednio przekuć idee na słowa? Dzięki szkoleniu, na którym zdobędzie umiejętnościom z zakresu SEO copywritingu Twój przekaz przestanie funkcjonować wyłącznie w świadomości Twojej i Twojego zespołu, ale trafi też do świadomości Twojej grupy docelowej.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Webinar Marketing (prowadząca Anna Prończuk-Omiotek)

Szkolenie przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą organizować webinary w celu skutecznego generowania leadów. Na szkoleniu będą przekazane podstawy organizacji webinarów. Poznasz sprawdzoną metodę organizacji webinarów metodą Webinar PRO™, która jest oparta o 3 filary:

  • P jak Prezentacja.
  • R jak Reklama webinaru
  • O jak Osprzęt, czyli Oprogramowanie i sprzęt do webinarów.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Webinar Marketing – warsztaty (prowadząca Anna Prończuk-Omiotek)

Dowiesz się, jak pokonać tremę i stres przed kamerą, jak mówić, aby nas słuchano i jak opowiadać ciekawe historie. Poznasz metody angażowania słuchaczy podczas transmisji online. Dowiesz się, w jaki sposób używać narzędzi online będąc na żywo, jak ogarnąć czat, prezentację, wszystkie kwestie techniczne i jednocześnie nie zwariować.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • Agile (prowadzący Błażej Goraj)

To szkolenie jest jednodniowym projektem, w trakcie, którego przygotujesz produkt od pomysłu, przez realizację do oddania pracy klientowi. Będziesz pracować w zespole i pełnił różne role w projekcie, żeby zrozumieć na własnej skórze co to znaczy: planować projekt, definiować priorytety w produkcie, przeprowadzać spotkanie w zespole i informować klienta o problemach. Zobaczysz konkretne przykłady użycia oraz triki ułatwiające pracę.

Koszt szkolenia: 1270 zł netto

 

  • Marketing w FMCG (prowadząca Marta Cwalina-Śliwińska)

Co zrobić, żeby wygrać jak najwięcej w branży wartej w Polsce 200 miliardów złotych rocznie, w której o wybór konsumenta konkuruje tysiące marek i miliony produktów? Odpowiedzi poznasz na tym szkoleniu!

Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

  • Optymalizacja i projektowanie UX (prowadzący Wojciech Popiela)

Praca projektowa i optymalizacja konwersji, to sposób myślenia. Dowiesz się jak zdobywać nową perspektywę. Myśleć w sposób klientocentryczny i działać na podstawie zweryfikowanych potrzeb użytkowników. Wzrost konwersji w Twoich produktach będzie naturalną konsekwencją stosowania wiedzy, którą Ci przekażę.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

  • E-commerce manager (prowadzący Pior Jurgielewicz)

Każdy e-commerce manager zadaje sobie wciąż niemal te same pytania. I bardzo słusznie, bo nie ma tutaj Świętego Graala, musisz być czujny i przebiegły, ale musisz też wiedzieć na czym się skoncentrować i iść w tę stronę. Będziemy mówili o wielu tematach, koncentrując się jednak na marketingu internetowym w e-commerce.

Koszt szkolenia: 970 zł netto

 

Miejsce wydarzenia:



Warszawa

10 Wydarzeń

Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji