Czasy nachalnej reklamy, zdjęć produktów przy twarzy i pustych obietnic (na szczęście) się kończą. Influencer marketing to dziś autentyczność, storytelling i zaangażowanie, ale takie na serio. Jakie strategie działają? Jak budować relacje, które przekładają się na wyniki? Jak wygląda przyszłość współpracy marek z twórcami? Dowiedz się podczas 3. edycji konferencji „Influencer Is Not An Idea” organizowanej przez Lettly już 17 kwietnia!
Co się będzie działo?
Temat tej edycji to Nowa rzeczywistość — autentyczność 2.0, microspołeczności i creators economy. Co to oznacza w praktyce?
Najświeższe trendy, konkretne case studies, eksperckie analizy – bez korporacyjnej nowomowy! Topowi liderzy branży zdradzą Wam sekrety skutecznych kampanii. A do tego pierwszy w Polsce podcast na żywo nagrywany w trakcie konferencji online (WOW).
Konferencja jest darmowa i w 100% online, a jeśli nie możesz być na żywo, to dostaniesz nagrania wystąpień po kilku dniach. Aż żal się nie zapisać: https://konferencja.lettly.com/
Tematy, które musisz znać, jeśli chcesz wyprzedzić konkurencję to:
- Czy mniej znaczy więcej? Mikrospołeczności i nisze w Influencer Marketingu — Natalia Sochacka, Lettly
- UGC: Jak marki przestają mówić, a zaczynają słuchać? — Ola Jurgen & Paulina Łysoń, Easy, Tiger
- To nieprawda – czyli o tym, jak Fake Out Of Home zaciera granice między kreacją a rzeczywistością i czy w ogóle ma ona jeszcze znaczenie — Sławomir Klimkowski, 2012 Agency
- FROM ZERO TO HERO: YoPRO i siła marketingu influencerów — Jakub Łagoda, Danone, YoPro
- Rozmowa: Budowanie brandu przez niestandardowe działania — case study Muzeum Fabryki Czekolady E. Wedel — Marcin Kukółka, LOTTE Wedel & Zuzanna Śleszyńska, Lettly
- Podcast na żywo: Czy podcast może być słupem reklamowym? — Mateusz Ciećwierski i Krystian Wojtkowski, podcast Słup Reklamowy & Marcin Łukasik, Studio PLAC
Dlaczego warto?
Jeśli pracujesz w marketingu, tworzysz strategie, współpracujesz z influencerami lub po prostu chcesz być o krok przed resztą – “Influencer Is Not An Idea” jest dla Ciebie!
Konkret i topowi eksperci
17 kwietnia 2025
100% online, 100% za darmo
Zapisz się teraz: https://konferencja.lettly.com/
Konferencję organizuje Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu, która od ponad dekady pomaga markom tworzyć kampanie, które TRWAJĄ i DZIAŁAJĄ. Influencer Is Not An Idea to więcej niż konferencja — to filozofia Lettly. Bo influencer marketing to przemyślana strategia, zaufanie i świadome partnerstwo. Pracowali dla takich gigantów jak Zalando, Wedel, Żywiec Zdrój, Unilever, Netflix i Rak’n’Roll.
Nie czekaj – zapisz się na konferencję i dowiedz się, jak wygląda przyszłość influencer marketingu ➡️ https://konferencja.lettly.com/