3. edycja konferencji „Influencer Is Not An Idea” - Marketing przy Kawie

3. edycja konferencji „Influencer Is Not An Idea”

Termin

17.04.2025

Miejsce

Warszawa

Organizator

Lettly

Czasy nachalnej reklamy, zdjęć produktów przy twarzy i pustych obietnic (na szczęście) się kończą. Influencer marketing to dziś autentyczność, storytelling i zaangażowanie, ale takie na serio. Jakie strategie działają? Jak budować relacje, które przekładają się na wyniki? Jak wygląda przyszłość współpracy marek z twórcami? Dowiedz się podczas 3. edycji konferencji „Influencer Is Not An Idea” organizowanej przez Lettly już 17 kwietnia!

Co się będzie działo?

Temat tej edycji to Nowa rzeczywistość — autentyczność 2.0, microspołeczności i creators economy. Co to oznacza w praktyce?

Najświeższe trendy, konkretne case studies, eksperckie analizy – bez korporacyjnej nowomowy! Topowi liderzy branży zdradzą Wam sekrety skutecznych kampanii. A do tego pierwszy w Polsce podcast na żywo nagrywany w trakcie konferencji online (WOW).

Konferencja jest darmowa i w 100% online, a jeśli nie możesz być na żywo, to dostaniesz nagrania wystąpień po kilku dniach. Aż żal się nie zapisać: https://konferencja.lettly.com/

Tematy, które musisz znać, jeśli chcesz wyprzedzić konkurencję to:

  • Czy mniej znaczy więcej? Mikrospołeczności i nisze w Influencer Marketingu — Natalia Sochacka, Lettly
  • UGC: Jak marki przestają mówić, a zaczynają słuchać? — Ola Jurgen & Paulina Łysoń, Easy, Tiger
  • To nieprawda – czyli o tym, jak Fake Out Of Home zaciera granice między kreacją a rzeczywistością i czy w ogóle ma ona jeszcze znaczenie — Sławomir Klimkowski, 2012 Agency
  • FROM ZERO TO HERO: YoPRO i siła marketingu influencerów — Jakub Łagoda, Danone, YoPro
  • Rozmowa: Budowanie brandu przez niestandardowe działania — case study Muzeum Fabryki Czekolady E. Wedel — Marcin Kukółka, LOTTE Wedel & Zuzanna Śleszyńska, Lettly
  • Podcast na żywo: Czy podcast może być słupem reklamowym? — Mateusz Ciećwierski i Krystian Wojtkowski, podcast Słup Reklamowy & Marcin Łukasik, Studio PLAC

Dlaczego warto?

Jeśli pracujesz w marketingu, tworzysz strategie, współpracujesz z influencerami lub po prostu chcesz być o krok przed resztą – “Influencer Is Not An Idea” jest dla Ciebie!

‍ Konkret i topowi eksperci

17 kwietnia 2025

100% online, 100% za darmo

Zapisz się teraz: https://konferencja.lettly.com/

Konferencję organizuje Lettly – agencja strategiczna influencer marketingu, która od ponad dekady pomaga markom tworzyć kampanie, które TRWAJĄ i DZIAŁAJĄ. Influencer Is Not An Idea to więcej niż konferencja — to filozofia Lettly. Bo influencer marketing to przemyślana strategia, zaufanie i świadome partnerstwo. Pracowali dla takich gigantów jak Zalando, Wedel, Żywiec Zdrój, Unilever, Netflix i Rak’n’Roll.

Nie czekaj – zapisz się na konferencję i dowiedz się, jak wygląda przyszłość influencer marketingu ➡️ https://konferencja.lettly.com/

Miejsce wydarzenia:



Warszawa

12 Wydarzenia

Termin
27.01 - 12.12.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12.05 - 26.11.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
15.05.2025
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Fundacja Startup Podbeskidzie / Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji
Termin
21–22.05.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
22.05.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Marketingu 
Więcej informacji
Termin
27–31.05.2025
Miejsce
Zakopane
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
27–28.11.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji