W dniach 9-13 grudnia w Warszawie odbędzie się edycja szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie. W przeciągu kilku dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z prawie 30 tematów marketingowych!
Otrzymasz zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, a każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, 8-godzinne szkolenie!
Na jakie szkolenia zapraszamy?
AI dla marketingu (prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak)
Odkryj potencjał technologii AI, która zrewolucjonizowała świat! To intensywne jednodniowe
szkolenie ,,AI dla marketingu” pomoże Ci rozwinąć praktyczne jak i teoretyczne umiejętności
wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej codziennej pracy.
Koszt szkolenia: od 1070 zł netto
AI dla marketingu PRO (prowadzący: Piotr Szkoda)
Wprowadzamy do oferty naszych szkoleń NOWOŚĆ – ,,AI dla marketingu PRO”, które jest
idealną kontynuacją i rozszerzeniem naszego bestsellerowego szkolenia “AI dla
marketingu”.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto
AI: grafika i video (prowadzący: Jacek Adamczak)
Kolejna nowość w naszej ofercie szkoleń: ,,AI: grafika i video”. Na tym szkoleniu odkryjesz tajniki wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu, od projektowania graficznego po kreację dźwięku i filmów. Zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji i tworzyć kampanie marketingowe na najwyższym poziomie.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto
Marketing Automation (prowadzący: Michał Korba)
Dowiesz się krok po kroku jak wdrożyć i wykorzystać automatyzację marketingu do realizacji
konkretnych celów biznesowych. Szkolenie ma charakter warsztatu, podczas którego
będziesz mieć szansę samodzielnej pracy z systemem do automatyzacji.
Koszt szkolenia: od 1170 zł netto
Optymalizacja konwersji (prowadzący: Witold Wrodarczyk)
Na tych szkoleniach poznasz nowe, często zaskakujące i nieintuicyjne metody zwiększania
efektywności. Dowiesz się rzeczy, których nie przeczytasz w artykułach pomocy Google
Analytics. Ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji nie będą już miały przed Tobą tajemnic,
a dane wreszcie zaczną się zgadzać i układać w logiczną całość.
Koszt szkolenia: od 1670 zł
3 dni szkoleń z Pawłem Tkaczykiem: Storytelling + Jak zbudować silną markę + Copywriting sprzedażowy (prowadzący: Paweł Tkaczyk)
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej,
internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują
pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej
pozycji na rynku. Te elementy poznasz na naszym 3-dniowym szkoleniu, a także dowiesz
się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o
Twojej marce.
Koszt 3 dniowego szkolenia: od 3070 zł netto
Strategia marketingowa (prowadzący: Paweł Tkaczyk)
Mając do wyboru dziesiątki kanałów marketingowych, setki narzędzi – jak wybrać to, czym
trzeba się zająć w pierwszej kolejności? Strategia przypomina planowanie podróży –
zabierasz swoją firmę lub markę z punktu A (w którym jest dzisiaj) do punktu B (w którym
chcesz się znaleźć). Na szkoleniu poznasz gotowe i sprawdzone metody, dzięki którym
powstrzymasz chaos.
Koszt szkolenia: od 1070 zł netto
Google Ads (prowadzący: Łukasz Chwiszczuk)
Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.
Koszt szkolenia: od 1070 zł netto
Google Ads PRO (prowadzący: Łukasz Chwiszczuk)
Podczas szkolenia wyjdziesz już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto
Content Marketing (prowadząca: Justyna Bakalarska)
Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
Koszt szkolenia: od 1170 zł netto
SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzący: Mariusz Bacic, Jarosław Dudek)
Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
Koszt szkolenia: od 1470 zł netto
Facebook Marketing & Ads (prowadzący: Szymon Florczak)
Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego Twój biznes MUSI reklamować się na Facebooku. Nauczysz się m.in., jak prowadzić fanpage, by naprawdę zaangażować swoich fanów. Prowadzący wskaże jak skutecznie reklamować się na Facebooku, aby osiągać
maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.
Koszt szkolenia: od 1070 zł netto
Facebook Marketing PRO (prowadzący: Szymon Florczak)
Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku? Na szkoleniu m.in. dowiesz się, jakie błędy najczęściej zabijają efektywność płatnych kampanii reklamowych oraz odkryje wiele detali, które pomogą Ci wyciągnąć więcej z Twoich kampanii reklamowych.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto
Instagram Marketing (prowadząca: Justyna Mudło)
Jak reklamować się na Instagramie? Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako
marka? Tego dowiesz się podczas odświeżonej formule szkolenia z naszą trenerką, dla
której Instagram marketing nie skrywa żadnych tajemnic!
Koszt szkolenia: od 1070 zł netto
Google Analytics (prowadzący: Karol Dziedzic)
Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Karola Dziedzica!
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto
Google Analytics PRO (prowadzący: Karol Dziedzic)
Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane
możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego dowiesz się na
zaawansowanym szkoleniu, prowadzonym przez Karola.
Koszt szkolenia: 1670 zł netto