25 szkoleń z marketingu w Warszawie ● sprawny.marketing

Termin

6–16.06.2023

Miejsce

Organizator

sprawny.marketing

W dniach 6–16 czerwca odbędzie się kolejna edycja szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie! W przeciągu 6 dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z 25 tematów marketingowych.

 

Otrzymasz zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, tylko każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, całodzienne szkolenie!

 

Na jakie szkolenia zapraszamy?

 

  • AI dla marketingu (prowadzący Jacek Adamczak i Piotr Szkoda)

Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok. Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

  • LinkedIn Marketing (prowadząca Dagmara Pakulska)

Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn. Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

  • Sprzedaż w Internecie: Amazon (prowadzący Mateusz Grzywnowicz)

Podczas szkolenia Mateusz wskaże Ci jak dotrzeć do międzynarodowego klienta pochodzącego zarówno z Europy jak i ze Świata. Pokaże Ci w jak prosty sposób praktycznie z dnia na dzień rozpocząć sprzedaż na tych

serwisach.

Koszt szkolenia: od 1170 zł netto

 

  • Sprzedaż w Internecie: Allegro (prowadzący Paweł Mielczarek)

Podczas szkolenia dowiesz się jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach. Szkolenie zostało podzielone na cztery sekcje: biznes, inspiracja, wiedza oraz praktyka. Trzy pierwsze części pozwolą uporządkować informacje, rozpoznać najczęściej popełniane błędy i poznać sposoby wyróżnienia się w gąszczu aukcji. Ostatni blok to zbiór sprawdzonych rozwiązań od najlepszych sprzedawców w serwisie. Podsumowaniem zajęć będzie case firmy, pokazujący jakich wyników można się spodziewać realizując wypracowane schematy działania.
Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

  • E-mail marketing (prowadzący Dariusz Puzyrkiewicz)

Lepiej dopasujesz się do oczekiwań klientów, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko traktowania Twoich wiadomości, jak niechciany spam. Zamiast nachalnej sprzedaży, zaczniesz tworzyć bardzo interesujące wiadomości, które nie odstraszają od zakupu.

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

  • Videomarketing (prowadzący Maciej Wróblewski)

Podczas szkolenia poznasz najważniejsze serwisy video i możliwości, które oferują w działaniach marketingowych. Zdobędziesz także wiedzę z zakresu najbardziej skutecznych metod tworzenia i publikacji treści na YouTube i Facebook, popartą wieloma przykładami i danymi liczbowymi. Dzięki temu skuteczniej poprowadzisz kampanię video.

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

  • YouTube PRO(prowadzący Maciej Wróblewski)

Szkolenie jest poświęcone stricte serwisowi YouTube. Pozyskasz zaawansowaną wiedzę z zakresu działań marketingowych na tej platformie. Dowiesz się m.in. jak przygotować strategię komunikacji, poznasz tajniki SEO i pozycjonowania na YouTube. Nauczysz się metod reklamowania filmów za pomocą Ads i optymalizacji kampanii. Przenieś swoją komunikację video na wyższy poziom! Jeżeli pracujesz z marketingiem video i chcesz rozwijać w tym kierunku – to szkolenie jest idealne dla Ciebie.

Koszt szkolenia: od 1170 zł netto

 

  • Optymalizacja konwersji (prowadzący Witold Wrodarczyk)

Na tych szkoleniach poznasz nowe, często zaskakujące i nieintuicyjne metody zwiększania efektywności. Dowiesz się rzeczy, których nie przeczytasz w artykułach pomocy Google Analytics. Ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji nie będą już miały przed Tobą tajemnic, a dane wreszcie zaczną się zgadzać i układać w logiczną całość.

Koszt szkolenia: od 1670 zł

 

  • Marketing Automation (prowadzący Michał Korba)

Dowiesz się krok po kroku jak wdrożyć i wykorzystać automatyzację marketingu do realizacji konkretnych celów biznesowych. Szkolenie ma charakter warsztatu, podczas którego będziesz mieć szansę samodzielnej pracy z systemem do automatyzacji.

Koszt szkolenia: od 1170 zł netto

 

  • Google Zakupy (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)

Na szkoleniu dowiesz się, jakie narzędzia Google Ads są i będą najbardziej efektywne dla Twojego e-commerce. Od czego zacząć prowadzenie kampanii Google Ads oraz w jaki sposób uniknąć najczęściej popełnianych błędów.

Koszt szkolenia: od 1170 zł netto

 

  • Google Tag Manager (prowadzący Karol Dziedzic)

Na szkoleniu przejdziesz przez 6 modułów, podczas których dowiesz się, dlaczego musisz korzystać z GTM zamiast używać starych, uciążliwych rozwiązań implementacji tagów Analytics oraz Facebook na stronie internetowej.

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

  • SEO copywriting od podstaw (prowadzące Dominika Gracz, Anna Orzechowska)

Koncepcja, strategia, budowanie lejków sprzedażowych – to wszystko jest niezwykle ważne w działaniach marketingowych, ale wszystko ostatecznie sprowadza się do pisania tekstów. Czy Twój marketingowiec potrafi odpowiednio przekuć idee na słowa? Dzięki szkoleniu, na którym zdobędzie umiejętnościom z zakresu SEO copywritingu Twój przekaz przestanie funkcjonować wyłącznie w świadomości Twojej i Twojego zespołu, ale trafi też do świadomości Twojej grupy docelowej.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

  • Webinar Marketing (prowadząca Anna Prończuk-Omiotek)

Szkolenie przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą organizować webinary w celu skutecznego generowania leadów. Na szkoleniu będą przekazane podstawy organizacji webinarów. Poznasz sprawdzoną metodę organizacji webinarów metodą Webinar PRO™, która jest oparta o 3 filary:

P jak Prezentacja.

R jak Reklama webinaru

O jak Osprzęt, czyli Oprogramowanie i sprzęt do webinarów.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

  • Webinar Marketing – warsztaty (prowadząca Anna Prończuk-Omiotek)

Dowiesz się, jak pokonać tremę i stres przed kamerą, jak mówić, aby nas słuchano i jak opowiadać ciekawe historie. Poznasz metody angażowania słuchaczy podczas transmisji online. Dowiesz się, w jaki sposób używać narzędzi online będąc na żywo, jak ogarnąć czat, prezentację, wszystkie kwestie techniczne i jednocześnie nie zwariować.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

  • E-commerce manager (prowadzący Pior Jurgielewicz)

Każdy e-commerce manager zadaje sobie wciąż niemal te same pytania. I bardzo słusznie, bo nie ma tutaj Świętego Graala, musisz być czujny i przebiegły, ale musisz też wiedzieć na czym się skoncentrować i iść w tę stronę. Będziemy mówili o wielu tematach, koncentrując się jednak na marketingu internetowym w e-commerce.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

  • Rozwijanie kreatywności (prowadzący Tomek Graszewicz)

Szkolenie „Brain jumping” jest efektem prawie 20 lat pracy z procesem twórczym. Kreatywnością pasjonuję się zarówno od strony naukowej, jak i praktycznej (prowadząc na co dzień dwie agencje kreatywne). Dzięki temu poznasz nie tylko techniki, ale i podstawy teoretyczne, które stoją za poszczególnymi rozwiązaniami. Pozwoli Ci to lepiej zrozumieć wszystkie zagadnienia i szybciej stosować narzędzia w praktyce.

Koszt 2-dniowego szkolenia: 1770 zł netto

 

  • Fundamenty efektywnego managera (prowadząca Natalia Ginter)

Szkolenie Fundamenty efektywnego managera! wpływając na samoświadomość liderów, kompleksowo odpowiada na wyzwania osób zarządzających zespołami oraz wskazuje kierunki dalszego rozwoju. Zdefiniujesz swoją indywidualną ścieżkę do bycia efektywnym managerem.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

  • Metoda OKR w marketingu (prowadząca Natalia Ginter)

Zrealizuj swoją strategię biznesową – wraz ze swoim zespołem zacznijcie podążać w jednym kierunku, skoncentrujcie swoje działania i z tygodnia na tydzień przybliżajcie się do celu! Dzięki temu szkoleniu, w praktyczny sposób wykorzystasz metodę OKR (Objective & Key Results) dostosowując ją do swojego kontekstu biznesowego! Zrozumiesz, w jaki sposób motywować zespół, aby skutecznie realizował cele, a jednocześnie rozwijał się i transparentnie komunikował!

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

  • Prosty język w komunikacji (prowadząca Klara Chomczuk)

Wyrafinowany, trudny język nie zbuduje wizerunku eksperta. Może natomiast sprawić, że Twoi klienci zamiast uznania będą czuć obawy. Prosty język sprawia, że marki mówią ludzkim głosem, procesy stają się łatwiejsze, a komunikaty nie uprzykrzają życia klientom.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

  • Personal Branding (prowadząca Dagmara Pakulska)

Strategiczne podejście do personal brandingu pozwoli Ci realizować własne cele, zarabiać więcej i cieszyć się wolnością wyboru z kim i kiedy chcesz pracować. W dodatku marka osobista nie jest tworem zarezerwowanym tylko dla celebrytów i osób znajdujących się na świeczniku.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

 

Miejsce wydarzenia:



16 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji