21 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing - Marketing przy Kawie

21 szkoleń z marketingu i reklamy w Warszawie ● sprawny.marketing

Termin

25–29.09.2023

Miejsce

Warszawa

Organizator

sprawny.marketing

W dniach 25-29 września w Warszawie odbędzie się edycja szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie. W przeciągu kilku dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z ponad 20 tematów marketingowych!

Otrzymasz zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, a każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, 8-godzinne szkolenie!

 

Na jakie szkolenia zapraszamy?

 

AI dla marketingu (prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak)

Odkryj potencjał technologii AI, która zrewolucjonizowała świat! Wprowadzamy do oferty naszych szkoleń NOWOŚĆ – intensywne jednodniowe szkolenie ,,AI dla marketingu”, które pomoże Tobie rozwinąć praktyczne jak i teoretyczne umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

TikTok (prowadzący: Wojciech Przybylski)

Poszerzyszysz teoretyczną i praktyczna wiedzę o platformie pozwalającą na bieżąco śledzić jej rozwój i możliwości. Poznasz tajniki twórców i marek, aby zoptymalizować koszty tworzenia treści i dotarcia do klientów.

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

Google Ads (prowadzący: Krzysztof Wroński)

Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

Google Ads PRO (prowadzący: Krzysztof Wroński)

Podczas szkolenia wyjdziesz już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.

Koszt szkolenia: od 1170 zł netto

 

Content Marketing (prowadząca: Marianna Krupa)

Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.

Koszt szkolenia: od 1170 zł netto

 

SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzący: Mariusz Bacic, Jarosław Dudek)

Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!

Koszt szkolenia: od 1470 zł netto

 

Facebook Marketing & Ads (prowadzący: Szymon Florczak)

Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego Twój biznes MUSI reklamować się na Facebooku. Nauczysz się m.in., jak prowadzić fanpage, by naprawdę zaangażować swoich fanów. Prowadzący wskaże jak skutecznie reklamować się na Facebooku, aby osiągać

maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

Facebook Marketing PRO (prowadzący: Szymon Florczak)

Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku? Na szkoleniu m.in. dowiesz się, jakie błędy najczęściej zabijają efektywność płatnych kampanii reklamowych oraz odkryje wiele detali, które pomogą Ci wyciągnąć więcej z Twoich kampanii reklamowych.

Koszt szkolenia: od 1270 zł netto

 

Instagram Marketing (prowadząca: Justyna Mudło)

Jak reklamować się na Instagramie? Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka? Tego dowiesz się podczas odświeżonej formuły szkolenia z naszą trenerką, dla której Instagram marketing nie skrywa żadnych tajemnic!

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

Google Analytics (prowadzący: Maciej Lewiński)

Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!

Koszt szkolenia: od 1270 zł netto

 

Google Analytics PRO (prowadzący: Maciej Lewiński)

Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane

możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego dowiesz się na

zaawansowanym szkoleniu, prowadzonym przez Macieja.

Koszt szkolenia: 1670 zł netto

Pinterest (prowadzący: Szymon Florczak)

Podczas szkolenia poznasz od podszewki panel reklamowy, który pozwala osiągać bardzo tani zasięg i precyzyjnie targetować reklamy. Dotrzesz do innego segmentu klientów na platformie, gdzie nie ma Twojej konkurencji i wykorzystasz trendy i wytyczne SEO do osiągania wysokich zasięgów organicznych.

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

Marketing Automation (prowadzący: Michał Korba)

Dowiesz się krok po kroku jak wdrożyć i wykorzystać automatyzację marketingu do realizacji konkretnych celów biznesowych. Szkolenie ma charakter warsztatu, podczas którego będziesz mieć szansę samodzielnej pracy z systemem do automatyzacji.

Koszt szkolenia: od 1170 zł netto

 

Optymalizacja konwersji (prowadzący: Witold Wrodarczyk)

Na tych szkoleniach poznasz nowe, często zaskakujące i nieintuicyjne metody zwiększania efektywności. Dowiesz się rzeczy, których nie przeczytasz w artykułach pomocy Google Analytics. Ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji nie będą już miały przed Tobą tajemnic, a dane wreszcie zaczną się zgadzać i układać w logiczną całość.

Koszt szkolenia: od 1670 zł

 

Webinar Marketing (prowadząca: Anna Prończuk-Omiotek)

Szkolenie przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą organizować webinary w celu skutecznego generowania leadów. Na szkoleniu będą przekazane podstawy organizacji webinarów. Poznasz sprawdzoną metodę organizacji webinarów metodą Webinar PRO™, która jest oparta o 3 filary:

P jak Prezentacja.

R jak Reklama webinaru

O jak Osprzęt, czyli Oprogramowanie i sprzęt do webinarów.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

Storytelling + Jak zbudować silną markę + Copywriting sprzedażowy (prowadzący: Paweł Tkaczyk)

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku. Te elementy poznasz na naszym 4-dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce.

Koszt 3 dniowego szkolenia: od 3070 zł netto

 

Strategia marketingowa (prowadzący: Paweł Tkaczyk)

Mając do wyboru dziesiątki kanałów marketingowych, setki narzędzi – jak wybrać to, czym trzeba się zająć w pierwszej kolejności? Strategia przypomina planowanie podróży – zabierasz swoją firmę lub markę z punktu A (w którym jest dzisiaj) do punktu B (w którym chcesz się znaleźć). Na szkoleniu poznasz gotowe i sprawdzone metody, dzięki którym powstrzymasz chaos.

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

Miejsce wydarzenia:



Warszawa

14 Wydarzenia

Termin
1–31.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Buckinghamshire Marketing Academy 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
11–12.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
18–19.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
25–26.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
19–20.09.2024
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline  
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji
Termin
27.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
vSprint 
Więcej informacji