W dniach 10-13 marca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie. W przeciągu kilku dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z prawie 20 tematów marketingowych i biznesowych!
Z doświadczenia wiemy, że najlepiej uczyć się od najlepszych – a takich właśnie możesz spotkać podczas naszych szkoleń. Networking, warsztaty, najnowsze trendy i konkretne narzędzia do działania – wszystko to czeka, ale tylko na tych, którzy znajdą chwilę, by zarezerwować dla nas miejsce w swoim harmonogramie.
Jakie szkolenia między innymi dla Ciebie przygotowaliśmy?
AI dla marketingu (prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak)
Odkryj potencjał technologii AI, która zrewolucjonizowała świat! To intensywne jednodniowe
szkolenie ,,AI dla marketingu” pomoże Ci rozwinąć praktyczne jak i teoretyczne umiejętności
wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej codziennej pracy.
Koszt szkolenia: od 1070 zł netto
AI: promptowanie, boty i automatyzacja (prowadzący: Piotr Szkoda)
Szkolenie, które jest idealną kontynuacją i rozszerzeniem naszego bestsellerowego szkolenia AI dla marketingu. Dzięki niemu uzupełnisz swoją wiedzę, aby jak najlepiej wykorzystać sztuczną inteligencję w swojej codziennej pracy.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto
AI: grafika i video (prowadzący: Jacek Adamczak)
Na tym szkoleniu odkryjesz tajniki wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu, od projektowania graficznego po kreację dźwięku i filmów. Zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji i tworzyć kampanie marketingowe na najwyższym poziomie.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto
Strategia marketingowa (prowadzący: Paweł Tkaczyk)
Mając do wyboru dziesiątki kanałów marketingowych, setki narzędzi – jak wybrać to, czym
trzeba się zająć w pierwszej kolejności? Strategia przypomina planowanie podróży –
zabierasz swoją firmę lub markę z punktu A (w którym jest dzisiaj) do punktu B (w którym
chcesz się znaleźć). Na szkoleniu poznasz gotowe i sprawdzone metody, dzięki którym
powstrzymasz chaos.
Koszt szkolenia: od 1070 zł netto
Google Ads + Google Ads PRO (prowadzący: Łukasz Chwiszczuk)
Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google. Dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu
Koszt szkolenia: od 1070 zł netto
Content marketing (prowadząca: Justyna Bakalarska)
Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
Koszt szkolenia: od 1170 zł netto
SEO pozycjonowanie i link building (prowadzący: Mariusz Bacic i Jarosław Dudek)
Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
Koszt szkolenia: od 1470 zł netto
Facebook marketing (prowadzący: Szymon Florczak)
Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego Twój biznes MUSI reklamować się na Facebooku. Nauczysz się m.in., jak prowadzić fanpage, by naprawdę zaangażować swoich fanów. Prowadzący wskaże jak skutecznie reklamować się na Facebooku, aby osiągać
maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.
Koszt szkolenia: od 1070 zł netto
Facebook (META) Ads (prowadzący: Szymon Florczak)
Jak tworzyć skuteczne reklamy na Facebooku i nie tylko? Na szkoleniu m.in. dowiesz się, jakie błędy najczęściej zabijają efektywność płatnych kampanii reklamowych oraz odkryje wiele detali, które pomogą Ci wyciągnąć więcej z Twoich kampanii reklamowych.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto