16 szkoleń z marketingu w formie online ● sprawny.marketing

Termin

17–26.04.2023

Miejsce

Organizator

17–26 kwietnia odbędzie się kolejna edycja szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie! W przeciągu 7 dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z 16 tematów marketingowych.

 

Otrzymasz zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, tylko każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, całodzienne szkolenie!

 

Na jakie szkolenia zapraszamy?

 

Google Ads (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)

Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

Google Ads PRO (prowadzący Łukasz Chwiszczuk)

Podczas szkolenia Łukasza wyjdziesz już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.

Koszt szkolenia: od 1170 zł netto

 

Optimized Content Marketing (prowadzący Marianna Krupa)

Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
Koszt szkolenia: od 1170 zł netto

 

SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzący Mariusz Bacic, Jarosław Dudek)

Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
Koszt szkolenia: od 1470 zł netto

 

Google Analytics (prowadzący Maciej Lewiński)

Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!
Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

Google Analytics PRO (prowadzący Maciej Lewiński)

Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego dowiesz się na zaawansowanym szkoleniu, prowadzonym przez Macieja.

Koszt szkolenia: od 1170 zł netto

 

Facebook Marketing & Ads (prowadzący Szymon Florczak)

Podczas szkolenia dowiesz się, dlaczego Twój biznes MUSI reklamować się na Facebooku. Nauczysz się m.in., jak prowadzić fanpage, by naprawdę angażować swoich fanów. Prowadzący wskaże jak skutecznie reklamować się na Facebooku by osiągać maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

Facebook Marketing PRO (prowadzący Szymon Florczak)
Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku? Na szkoleniu m.in. dowiesz się, jakie błędy najczęściej zabijają efektywność płatnych kampanii reklamowych oraz odkryje wiele detali, które pomogą Ci wyciągnąć więcej z Twoich kampanii reklamowych.

Koszt szkolenia: od 1270 zł netto

 

Instagram Marketing (prowadząca Justyna Mudło)

Jak reklamować się na Instagramie? Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka? Tego dowiesz się podczas odświeżonej formuły szkolenia z naszą nową trenerką, dla której Instagram marketing nie skrywa żadnych tajemnic!

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

Storytelling + Jak zbudować silną markę + Copywriting sprzedażowy (prowadzący Paweł Tkaczyk)

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku. Te elementy poznasz na naszym 3-dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce.
Koszt 3-dniowego szkolenia: od 3070 zł netto

 

AI dla marketingu (prowadzący Jacek Adamczak i Piotr Szkoda)

Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok. Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.

Koszt szkolenia: od 970 zł netto

 

Strategia marketingowa (prowadzący Paweł Tkaczyk)

Mając do wyboru dziesiątki kanałów marketingowych, setki narzędzi – jak wybrać to, czym trzeba się zająć w pierwszej kolejności? Strategia przypomina planowanie podróży – zabierasz swoją firmę lub markę z punktu A (w którym jest dzisiaj) do punktu B (w którym chcesz się znaleźć). Na szkoleniu poznasz gotowe i sprawdzone metody, dzięki którym powstrzymasz chaos.

Koszt szkolenia: od 1070 zł netto

 

Zarządzanie projektami w zespole (prowadzący Błażej Goraj)

Czy chcesz pracować mądrzej, a nie więcej? Czy w projektach biznesowych wystarczy mieć dobry pomysł i ciężko pracować żeby przetrwać? Na tym szkoleniu poznasz sposoby, które pomogą Tobie przetrwać i rozwinąć pomysły w rezultaty. Wyciągniesz konkretne wnioski, które wdrożysz u siebie w zespole.

Koszt szkolenia: od 1270 zł netto

 

Agile – zwinne zarządzanie projektami (prowadzący Błażej Goraj)

To szkolenie jest jednodniowym projektem, w trakcie, którego przygotujesz produkt od pomysłu, przez realizację do oddania pracy klientowi. Będziesz pracować w zespole i pełnił różne role w projekcie żeby zrozumieć na własnej skórze co to znaczy: planować projekt, definiować priorytety w produkcie, przeprowadzać spotkanie w zespole i informować klienta o problemach. Zobaczysz konkretne przykłady użycia oraz triki ułatwiające pracę.

Koszt szkolenia: od 1270 zł netto

 

Miejsce wydarzenia:



15 Wydarzeń

Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji