16 edycja semKRK powtórnie odbędzie się on-line. Już 19 marca (piątek) niebieski, krakowsko-semowy smok znów zawita na ekrany, a towarzyszyć mu będzie 9 ekspertów z branży SEO i SEM.
semKRK to konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Idea spotkań organizowanych przez krakowską agencję DevaGroup to przede wszystkim wymiana wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. Wydarzenie odbędzie się on-line, bez limitu uczestników.
Podczas semKRK#16:
- wysłuchasz 9 prelekcji specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego i analityki;
- zobaczysz najciekawsze case study i nauczysz się jak osiągać jeszcze lepsze rezultaty;
- poznasz nowinki branżowe, które zainspirują Cię do działania;
- będziesz mógł zadawać pytania naszym ekspertom na żywo!
Na wirtualnej scenie wystąpią m.in.:
- Paweł Cengiel – Właściciel SEO-WWW.PL
- Damian Rams – Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl
- Grzegorz Miłkowski – CEO w ContentHouse
- Albert Radomski – Senior Paid Social Specialist w SalesTube
- Radosław Mentel – Właściciel w www.top4all.pl
Nagrania wybranych prelekcji znajdą się na platformie www.semkrk.myvod.io
Dodatkowo przed konferencją odbędą się 3 dni warsztatów. W dniach 16–18 marca będzie można również wziąć udział w warsztatach online towarzyszących semKRK, które zostały podzielone na 3 ścieżki tematyczne: SEO, Google Ads i Google Analytics.
Więcej informacji o wydarzeniu na stronie semkrk.pl. Bilety konferencję i warsztaty dostępne są na platformie Evenea.
Konferencja semKRK#16 jest objęta akredytacją DIMAQ. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.