W dniach 2-6 października w formie online odbędzie się edycja szkoleń z marketingu i reklamy w Internecie. W przeciągu kilku dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z 14 tematów marketingowych!
Otrzymasz zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, a każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, 8-godzinne szkolenie!
Na jakie szkolenia zapraszamy?
AI dla marketingu + AI dla marketingu PRO + AI: Grafika i Video (prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak)
Odkryj potencjał technologii AI, która zrewolucjonizowała świat! Wprowadzamy do oferty naszych szkoleń NOWOŚĆ – intensywne jednodniowe szkolenie ,,AI dla marketingu”, które pomoże Tobie rozwinąć praktyczne jak i teoretyczne umiejętności wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy.
Koszt szkolenia: od 1570 zł netto
Projektowanie UX, a optymalizacja sprzedaży (prowadzący: Wojciech Popiela)
Dowiesz się jak zdobywać nową perspektywę, myśleć w sposób klientocentryczny i działać na podstawie zweryfikowanych potrzeb użytkowników. Będziesz pracować na rzeczywistych przykładach, nie na hipotetycznych rozwiązaniach. Poznasz wagę podejścia zorientowanego na doświadczeniach użytkownikach i rolę badań w optymalizacji konwersji.
Koszt szkolenia: od 1170 zł netto
LinkedIn Marketing (prowadząca: Dagmara Pakulska)
Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn. Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto
Psychologia sprzedaży (prowadząca: Dagmara Kokoszka-Lassota)
Podczas szkolenia połączymy zarówno wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne case study, podczas którego wspólnie będziemy szukać rozwiązań w trudnych sytuacjach występujących w procesie sprzedażowym. Zrozumiesz, że kluczem do przygotowania skutecznej oferty jest zrozumienie swojego klienta. Nauczysz się, jakich słów używać, aby zdobyć zaufanie odbiorcy.
Sprzedaż na Amazon (prowadzący: Mateusz Grzywnowicz)
Podczas szkolenia Mateusz wskaże Ci jak dotrzeć do międzynarodowego klienta pochodzącego zarówno z Europy jak i ze Świata. Pokaże Ci w jak prosty sposób praktycznie z dnia na dzień rozpocząć sprzedaż na tych serwisach.
Koszt szkolenia: od 1370 zł netto
Sprzedaż na Allegro (prowadzący: Paweł Mielczarek)
Podczas szkolenia dowiesz się jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach. Szkolenie zostało podzielone na cztery sekcje: biznes, inspiracja, wiedza oraz praktyka. Trzy pierwsze części pozwolą uporządkować informacje, rozpoznać najczęściej popełniane błędy i poznać sposoby wyróżnienia się w gąszczu aukcji. Ostatni blok to zbiór sprawdzonych rozwiązań od najlepszych sprzedawców w serwisie. Podsumowaniem zajęć będzie case firmy, pokazujący jakich wyników można się spodziewać realizując wypracowane schematy działania.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto
Jak pisać dobre mailingi (prowadzący: Dariusz Puzyrkiewicz)
Lepiej dopasujesz się do oczekiwań klientów, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko traktowania Twoich wiadomości, jak niechciany spam. Zamiast nachalnej sprzedaży, zaczniesz tworzyć bardzo interesujące wiadomości, które nie odstraszają od zakupu.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto
Google Zakupy (prowadzący: Łukasz Chwiszczuk)
Na szkoleniu dowiesz się, jakie narzędzia Google Ads są i będą najbardziej efektywne dla Twojego e-commerce. Od czego zacząć prowadzenie kampanii Google Ads oraz w jaki sposób uniknąć najczęściej popełnianych błędów.
Koszt szkolenia: od 1370 zł netto
SEO: copywriting od podstaw (prowadząca: Dominika Gracz)
Koncepcja, strategia, budowanie lejków sprzedażowych – to wszystko jest niezwykle ważne w działaniach marketingowych, ale wszystko ostatecznie sprowadza się do pisania tekstów. Czy Twój marketingowiec potrafi odpowiednio przekuć idee na słowa? Dzięki szkoleniu, na którym zdobędzie umiejętnościom z zakresu SEO copywritingu Twój przekaz przestanie funkcjonować wyłącznie w świadomości Twojej i Twojego zespołu, ale trafi też do świadomości Twojej grupy docelowej.
Koszt szkolenia: od 1170 zł netto
E-commerce Manager (prowadzący: Piotr Jurgielewicz)
Każdy e-commerce manager zadaje sobie wciąż niemal te same pytania. I bardzo słusznie, bo nie ma tutaj Świętego Graala, musisz być czujny i przebiegły, ale musisz też wiedzieć na czym się skoncentrować i iść w tę stronę. Będziemy mówili o wielu tematach, koncentrując się jednak na marketingu internetowym w e-commerce.
Koszt szkolenia: od 1170 zł netto
Prosty język w komunikacji (prowadząca: Klara Chomczuk)
Wyrafinowany, trudny język nie zbuduje wizerunku eksperta. Może natomiast sprawić, że Twoi klienci zamiast uznania będą czuć obawy. Prosty język sprawia, że marki mówią ludzkim głosem, procesy stają się łatwiejsze, a komunikaty nie uprzykrzają życia klientom.
Koszt szkolenia: od 1170 zł netto
Social Media Performance (prowadzący: Szymon Florczak)
Nauczysz się, jak układać skuteczne strategie social media dostosowane do Twojego biznesu oraz jak przekładać je na konkretne działania. Dowiesz się również, jakie błędy unikać, aby nie marnować czasu i środków. Zrozumiesz, jak różne elementy działalności w mediach społecznościowych współgrają ze sobą i jak je optymalizować. Poznasz tajniki algorytmów i dowiesz się, jak je wykorzystać na swoją korzyść.
Koszt szkolenia: od 1270 zł netto