11 szkoleń z marketingu i reklamy ONLINE ● sprawny.marketing

Termin

13–27.07.2020

Miejsce

Organizator

sprawny.marketing

13 lipca rusza kolejna edycja szkoleń online sprawny.marketing! 😍


Co to właściwie oznacza?

  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz zarówno prelegenta jak i innych uczestników 🙋‍♂️
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent, na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem 🖥️
  • najważniejsze kwestie wymagające rozrysowania będą wypisane na interaktywnej tablicy ✏️
  • praca przebiega sprawnie, przez ograniczone liczbowo grupy, a po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf 📕

 

Jakie szkolenia online organizujemy?

 

Allegro (prowadzący: Paweł Mielczarek)

Dowiedz się, jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach. Wykorzystaj jego możliwości – to aż 224 mln wizyt w miesiącu, 3,5 mld odsłon i 14 mln transakcji! Na szkoleniu poznasz schematy i możliwości, które będziesz w stanie od razu przełożyć rozwój swojego biznesu.

Koszt szkolenia: 770 zł
 

Sprzedaż w Internecie: Amazon (prowadzący Mateusz Grzywnowicz)

Na szkoleniu Mateusz pokaże Ci jak Polskie firmy e-commerce mogą z powodzeniem rozwijać swoją sprzedaż na tych potężnych portalach. Nie jest to jednak łatwe i aby na nich zaistnieć należy się solidnie przygotować, ponieważ eBay i Amazon, poza stymulującymi perspektywami rozwoju, stawia też rygorystyczne wymagania dotyczące jakości oferowanych produktów oraz usług na najwyższym poziomie. Sprzedawcy, którym jeszcze daleko do doskonałości, mogą mieć problem, żeby zawojować ten rynek.

Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

Google Ads (prowadzący: Łukasz Chwiszczuk)

Na szkoleniu poznasz wszystkie niezbędne informacje do tego, by rozpocząć swoje działania w programie reklamowym Google Ads oraz zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci optymalizować już istniejące kampanie. Wyjaśnione zostaną zagadnienia dotyczące rankingu reklam, wyniku jakości, struktury kampanii i grup reklam, optymalizacja kampanii według celów, dopasowanie słów kluczowych, wprowadzenie do reklamy w GDN. Zwiększ efektywność swoich działań w Internecie!

Koszt szkolenia: 670 zł netto

 

Kryptowaluty i Technologie Blockchain (prowadzący: Jacek Kubiak)

Podczas szkolenia dowiesz się czym są kryptowaluty i technologia blockchain, oraz jak możesz wykorzystać je w swoim biznesie. Poznasz kilka sposobów na stworzenie personalnej lub firmowej kryptowaluty wraz z plusami, minusami i kosztami takiego przedsięwzięcia oraz stworzysz swój pierwszy token!

Koszt szkolenia: 570 zł netto

 

Instagram Marketing (prowadząca: Justyna Mudło)

Jak reklamować się na Instagramie? Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka? Dowiedz się, jak prowadzić profil, by był spójny z marką i angażował potencjalnych klientów. Na szkoleniu poznasz sprawdzone sposoby na kreację, promocję i analitykę swoich działań na Instagramie.

Koszt szkolenia: 770 zł netto

 

LinkedIn Marketing & Slideshare (prowadząca: Dagmara Pakulska)

Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn. Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.
Koszt szkolenia: 770 zł netto

 

Facebook Marketing & Ads (prowadzący: Szymon Florczak)

Szkolenie, które w kompleksowy sposób przygotuje Cię do prowadzenia działań marketingowych na Facebooku. Dowiesz się, jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażował swoich fanów. Poznasz rodzaje postów, które kochają użytkownicy i nauczysz się skutecznie reklamować się na Facebooku, by ,,wyciągać” maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu.

Koszt szkolenia: 770 zł netto

 

Facebook Marketing PRO (prowadzący: Szymon Florczak)

Podczas szkolenia nauczysz się, jak prowadzić zaawansowane kampanie na Facebooku, z wykorzystaniem lejków sprzedażowych oraz jak korzystać z jego narzędzi analitycznych. Dowiesz się, na jakie mierniki warto zwrócić szczególną uwagę podczas optymalizacji swoich kampanii oraz jak stworzyć własnego bota i jak zautomatyzować część działań.

Koszt szkolenia: 1070 zł netto

 

Optimized Content Marketing (prowadząca: Marianna Krupa)

Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług? Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.

Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzący: Mariusz Bacic, Jarosław Dudek)

Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
Koszt szkolenia: 1170 zł netto

 

Copywriting sprzedażowy (prowadzący: Paweł Tkaczyk)

Potrafisz pisać teksty, które wpływają na sprzedaż? Znasz dobre techniki ich budowania?
Nie? To szkolenie jest dla Ciebie. Na szkoleniu, Paweł przedstawi praktyczny zestaw narzędzi, który pomoże Ci uporządkować wiedzę i szybko osiągnąć efekty. Nauczysz się tworzyć treści, które zwiększą Twoją liczbę klientów!

Koszt szkolenia: 870 zł netto

 

 

Miejsce wydarzenia:



10 Wydarzeń

Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji