Od 11 do 13 września podrzeszowska Kielnarowa już po raz 11. gościć będzie jedyną w swoim rodzaju konferencję InternetBeta. Wydarzenie o wyjątkowym programie zabierze uczestników w świat inteligentnych rozwiązań teraźniejszości i przyszłości Internetu.
Mimo utrzymanej formuły, zbliżająca się edycja będzie specjalna. Na swój debiut w roli organizatora InternetBeta czeka Łukasz Bis, który po 10 latach przejął stery od Mateusza Tułeckiego.
– To olbrzymia przyjemność i jeszcze większe zobowiązanie. InternetBeta jest wydarzeniem, które wspomina się przez cały rok, w oczekiwaniu na kolejną edycję. Jestem przekonany, że konferencja pozostanie ulubionym wydarzeniem w branży, jednocześnie wnosząc nową jakość – mówi Bis.
Na gości wydarzenia czekają prezentacje partnerów wydarzenia, a także wyjątkowi prelegenci. Wśród nich m.in. Andrzej Ogonowski z SMSAPI.pl, Tomasz Machała, wiceprezes Wirtualnej Polski, Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse, Paulina Walkowiak z Cux.io, Kamil Kardaś, manager marketingu w Empik SA, Andrzej Gruszka, head of communication w Hexe Capital, Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup czy Marcin Galicki, pomysłodawca i założyciel Wspieram.to.
Tradycyjnie już uczestnicy InternetBeta będą mieli okazję wziąć udział w warsztatach. Czekają na nich ćwiczenia z kreatywności, warsztaty z design thinking, a także panel z inclusive design.
Szczegółowe informacje i formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie internetbeta.pl
Patronem wydarzenia jest IAB Polska. Konferencja włączona została do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.