Imagination Day odbędzie się już po raz jedenasty. Tegoroczna, dwudniowa edycja ponownie stanie się miejscem spotkań pionierów marketingu, biznesu i sztuki.
11. edycja Imagination Day odbędzie się 28-29 listopada w Warszawie. To platforma, na której kreatywność spotyka się z efektywnością, dając uczestnikom możliwość nauki od najlepszych w swojej dziedzinie.
W tym roku na liście prelegentów znajdą się:
- Atiya Zaidi – chief executive officer / chief creative officer, BBDO Pakistan
- Simon Clowes – managing creative director, Apple
- Carlo Luetto – head of creative, RobinHood
- Guillermo Aracena – creative director, Cannes Lions 2024 Grand Prix Winner
- Tomas Gonsorcik – global chief strategy officer, DDB Worldwide
- Wes Ter Haar – founder MediaMonks & executive director, S4 Capital Group
- Jerzy Holub – vice president marketing & communications, Mastercard
Prelegenci, którzy wystąpili już na tak prestiżowych scenach, jak festiwal Cannes Lions, będą dzielić się swoim doświadczeniem, szczególnie w obszarze innowacji technologicznych i ich wpływu na nasze codzienne życie.
Uczestnicy będą mieli okazję do nawiązania wartościowych kontaktów, zdobycia nowej perspektywy na swoją pracę oraz zapoznania się z najnowszymi trendami w branży. Spotkają także przedstawicieli wiodących agencji reklamowych, agencji mediowych i marek w Polsce. W seminariach bierze udział ponad 950 osób, w tym klienci i reklamodawcy (45%), agencje reklamowe (35%) oraz agencje mediowe (20%).
Wydarzenie odbędzie się w Warszawie w Multikinie Złote Tarasy.
Wieczorem 27 listopada odbędzie się Gala konkursu Innovation. Do 1 października dostępne są bilety w promocyjnej cenie – można je nabyć na stronie www.Imaginationday.pl.
Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a za jej kreację odpowiadają Ars Thanea oraz Polot. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.