11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego

Termin

5–6.11.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

5 i 6 listopada w hotelu Gromada Centrum w Warszawie marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego. Uczestnicy wysłuchają 16 wystąpień ponad 20 prelegentów, zobaczą zwycięskie kampanie Golden Arrow oraz poznają trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa.

Tegoroczne FMZ odbywa się pod hasłem: „Marketerze – czy nadal jesteś w grze?”. Organizatorzy chcą w ten sposób rzucić branży wyzwanie i zachęcić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą robić już dziś, by nadążyć za trendami i zjawiskami, które staną się gorącym newsem jutro.

Jakie zagadnienia zostaną poruszone? Wśród wielu innych – marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu.

Dla kogo przeznaczona jest ta konferencja?

Dla każdego, kto jest związany z branżą marketingową i chce zdobyć najświeższą wiedzę bezpośrednio od profesjonalistów. Forum Marketingu Zintegrowanego zostało zaplanowane tak, by dawać uczestnikom zarówno inspiracje, jak i gotowe rozwiązania czy narzędzia.

Program FMZ

W pierwszym dniu będzie można poznać case studies pokazujące etapy powstania odnoszących sukcesy kampanii 360. Wystąpią m.in.: Maciej Sienkowski i Radosław Smorga (pracowali nad głośną kampanią OLX „W internecie bądź sobą”), Marta Stasiak i Emilia Kostka (case study Nestle Professional), Bartosz Binczewski i Michał Pronobis-Proński (to oni wykorzystali ASMR w reklamach IKEA) czy Michał Arament i Adam Zdeb (case study PepsiCo).

Drugi dzień to prelekcje o nadchodzących trendach. Uczestnicy usłyszą m.in. o:

  • marketingu zintegrowanym w czasach eco (prelegentka: Anna Zielińska-Wolfigiel z Pracowni Gier Szkoleniowych),
  • oszustwach w reklamie cyfrowej i zagrożeniach dezinformacyjnych (prelegent: Wojciech Przybylski z Fundacji Res Publica),
  • voice commerce (prelegentka: Katarzyna Dorsey z Yosh.AI).

Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie FMZ.

O organizatorze

Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, działające w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego. Misją Stowarzyszenia jest edukacja rynku, stąd szczególna troska o wysoki poziom merytoryczny konferencji.

Nad tegorocznym programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie: Przewodnicząca – Weronika Szwarc-Bronikowska (Media People), Agnieszka Stelmaszczyk (Feno), Renata Goss-Nowak (Poczta Polska), Katarzyna Pawlikowska (Garden of Words), Katarzyna Rączka (Danfonss Poland), Magdalena Czaja (coach), dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact), Marcin Drzewiecki (Iron Mountain Polska), Paweł Antkowiak (Albedo Marketing) i Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF).

Jak zdobyć bilet na 11. Forum Marketingu Zintegrowanego?

Bilety na Forum dostępne są na stronie internetowej wydarzenia. Do 6 września można je nabyć w promocyjnej cenie. Opłata za bilet obejmuje uczestnictwo w obu dniach konferencji, przerwy kawowe i lunch, materiały konferencyjne oraz e-book podsumowujący wydarzenie.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Hotel Gromada Centrum
Pl. Powstańców Warszawy 2
00-030 Warszawa

10 Wydarzeń

Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji