9 listopada w Krakowie odbędzie się 10. edycja semKRK. To spotkanie, na którym społeczność znana sobie głównie z grup Facebooka i forum spotyka się na żywo, wymienia doświadczeniami i rozwija swoją wiedzę. Celem wydarzenia jest integracja branży przy okazji edukacji.
Spotkania adresowane są do właścicieli biznesów, działów marketingu, agencji i specjalistów SEM, a także do osób, które prowadzą sklepy internetowe lub związane są z rynkiem e-commerce.
Idea wydarzeń organizowanych przez Krakowską DevaGroup to branżowe spotkanie i wymiana wiedzy. Udało się pójść o krok dalej – nadać im wyjątkowy barcampowy charakter, prelekcje wymieszane są z networkingiem, wymianą kontaktów i spotkaniami, często po latach. Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnego wyjścia, goście z całej Polski odwiedzają je często całymi działami SEM, które potrafią liczyć po kilkanaście osób.
Specjaliści, dzieląc się wiedzą, mogą wpłynąć na podniesienie jakości usług czy nawet budować świadomość wielu zagadnień dla klientów. semKRK to jednak też okazja do przypisania twarzy do osób, które zna się tylko z e-maila czy nicka na forum. To moment, w którym można porozmawiać o wspólnych biznesach, odkryciach czy teoriach. Wymiana wiedzy, kontaktów czy po prostu spotkanie po latach.
Podczas dziesiątej edycji mowa będzie głównie o zagadnieniach z zakresu SEO, Google Ads oraz analityki. Lista tematów i prelegentów zostanie ogłoszona wkrótce.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie semkrk.pl.
Wydarzenie można także obserwować na Facebooku.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.