AdvertisementAdvertisement

10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego

Termin

7–8.11.2018

Miejsce

Warszawa

Organizator

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

7 i 8 listopada w Warszawie odbędzie się jubileuszowa, 10. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego. To dwudniowa konferencja dla osób związanych z marketingiem i reklamą, organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Hasło tegorocznej edycji „Czy jesteś gotowy na przyszłość?” zapowiada dyskusję o tym, jak marketing będzie wyglądał w najbliższych latach. Okres intensywnych zmian zarówno prawnych, jak i w obszarze dostępnych narzędzi, a także postaw konsumenckich będzie wymagał od marketerów wyjątkowej uważności i elastyczności w działaniach.

Pierwszego dnia konferencji uczestnicy będą mogli poznać tajemnice i wyniki najciekawszych kampanii marketingu zintegrowanego z ostatnich miesięcy, zarówno z segmentu B2C, jak i B2B. Przedstawione zostaną m.in. najlepsze case studies marketingu 360°, które zdobyły nagrody w tegorocznym konkursie Golden Arrow. Można będzie poznać kulisy kampanii takich marek jak Magnum, Orange, Adidas, Xerox i innych, a także przyjrzeć się ciekawym przedsięwzięciom z wykorzystaniem przesyłek pocztowych czy reklamy kinowej.

Drugi dzień forum to spotkania z ekspertami, których zadaniem będzie przygotowanie uczestników na przyszłość i wyzwania, które przed nimi stoją. W programie m.in. Piotr Marzec (Google) o „Wyścigu techno-marketerów”, dr hab. Jacek Wasilewski odpowie na pytanie „Co ma zrobić marka z językiem?”, a Agnieszka Stelmaszczyk (Feno) opowie o tym, jak dotrzeć z komunikatem do odbiorców, gdy w pędzącym świecie można liczyć tylko na 2,5 sekundy jego uwagi.

Wydarzenie od 10 lat jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, które działa w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego. Misją Stowarzyszenia jest edukacja rynku, dlatego organizatorzy zawsze dbają o wysoki poziom merytoryczny konferencji.

Nad programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie: Paweł Antkowiak (Albedo Marketing), Grzegorz Bonder (Unique One), Magdalena Czaja (San Markos), Kinga Dobrzyń (Poczta Polska), Kinga Dołęga-Lesińska (KinAds), Antoine Kolendowski (Havas Engage), Katarzyna Rączka (Danfoss Poland), Stanisław Pieczara (Xerox Polska), Weronika Szwarc-Bronikowska (Media People), dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact).

Szczegółowy program oraz bilety dostępne na stronie: www.polskimarketing.pl

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Kinoteka
pl. Defilad 1
00-901 Warszawa

4 Wydarzenia

Termin
14–16.12.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Europejskiego Forum Studentów AEGEE 
Więcej informacji
Termin
17–18.12.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
7–8.03.2019
Miejsce
Kraków
Organizator
Mobile Trends 
Więcej informacji
Termin
21.03.2019
Miejsce
Gdańsk
Organizator
Gdański Inkubator Przedsiębiorczości 
Więcej informacji