Loyalty Business Overview 2011

Loyalty Business Overview 2011

AdvertisementAdvertisement
Loyalty Business Overview 2011
  • Wyniki badań ARC Rynek i Opinia oraz PBS DGA na temat programów lojalnościowych i użytkowników kart programów
  • Wyraźny cel, twarde dane i szczypta emocji (programy lojalnościowe BTB)
  • Elementarz projektowania programu lojalnościowego
  • Rentowność programów lojalnościowych
  • Direct mail i e-newslettery w programach lojalnościowych
PDF (7,37 MB)

Pallad Media, wydawca Marketingu przy Kawie, przygotował publikację na temat programów lojalnościowych – „Loyalty Business Overview 2011”. Obejmuje ona m.in. następujące zagadnienia: wyniki badań uczestników programów lojalnościowych, rozwiązania informatyczne wspierające komunikację z uczestnikami programów, nagradzanie uczestników, multipartnerskie programy lojalnościowe, programy BTB. Zawiera ponadto listę firm zajmujących się obsługą programów lojalnościowych.

Programy lojalnościowe stale ewoluują, dostosowując się do oczekiwań odbiorców. Jak wynika z badań, najpopularniejszą i najbardziej oczekiwaną przez konsumentów zachętą są wciąż wszelkiego rodzaju nagrody rzeczowe. Choć na prezentach, bonusach, zniżkach i nagrodach nie zbuduje się naprawdę trwałej więzi z klientem, te formy zachęt nadal działają. Dziś, gdy rynek programów już okrzepł, przychodzi czas na przegląd stosowanych narzędzi i czynników motywujących oraz na wnioski z badań uczestników.

– Nie rościmy sobie pretensji do rozstrzygania, co jest, a co nie jest prawdziwym programem lojalnościowym. Bardziej interesuje nas to, co faktycznie uważa się obecnie za tego typu programy. Dlatego zebrane w publikacji teksty dotyczą programów bonusowych, punktowych, programów motywacyjnych w B2B, jak również sposobów nagradzania klientów za ich wierność – mówi Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie.

Patronem raportu jest firma Sodexo.

PDF (7,37 MB)