50 najlepszych kampanii 2017 Prawda i postprawdaTechnologia na służbieKreatywnie w przestrzeniAngażowanie na różne sposobyInsighty, które działająDobre historie zawsze w cenie Przejdź do pobierania PDF (8,74 MB)
Loyalty Business Overview 2012 Jak budować markę programu lojalnościowego?Dlaczego poszczególne programy lojalnościowe są tak mało rozpoznawalne w Polsce?Czy social media mogą pomóc w budowaniu lojalności?Z jakich źródeł pozyskiwać dane o uczestnikach programów? Jak je porządkować?Jak zarządzać lojalnoscią kibiców sportowych? Przejdź do pobierania PDF (15,86 MB)
Loyalty Business Overview 2011 Wyniki badań ARC Rynek i Opinia oraz PBS DGA na temat programów lojalnościowych i użytkowników kart programówWyraźny cel, twarde dane i szczypta emocji (programy lojalnościowe BTB)Elementarz projektowania programu lojalnościowegoRentowność programów lojalnościowychDirect mail i e-newslettery w programach lojalnościowych Przejdź do pobierania PDF (7,37 MB)