Zofia Smełka-Leszczyńska w Grupie Przestrzeń - Marketing przy Kawie

Personalia

Zofia Smełka-Leszczyńska dołącza do Grupy Przestrzeń, by rozwijać ofertę strategiczno-badawczą

Od nowego roku Zofia Smełka-Leszczyńska wspólnie z Elżbietą Konopińską-Dudek będą tworzyć ofertę strategiczno-badawczą w Grupie Przestrzeń. Synergia między różnymi podmiotami grupy ma zapewnić markom kompleksową obsługę – od strategii, badań i pozycjonowania marek, przez identyfikację wizualną, po kreację cross-channelowych kampanii i zakup mediów.

Zofia Smełka-Leszczyńska ma 18-letnie doświadczenie zdobyte w agencjach komunikacyjnych i butiku strategicznym Stratosfera. Jest psycholożką i doktorką kulturoznawstwa. Specjalizuje się w analizie i projektowaniu narracji, analizie semiotycznej i kulturowej oraz w badaniach jakościowych. Jest autorką książek popularnonaukowych „Cześć pracy” i „Usunąć do 30 dni”. Wielokrotna laureatka i jurorka konkursów branżowych, regularnie występuje na konferencjach badawczych.

Grupa Przestrzeń zawsze dążyła do realizacji projektów kompleksowych. Takich, które wyprowadzane są z analiz i budowania wspólnie z klientem pełnych strategii marketingowych, obejmujących wszystkie elementy marketing mixu. Stąd rozwój naszej oferty jest naturalną konsekwencją realizowanych już w ostatnich latach działań strategicznych czy pozycjonujących dla wielu marek. Między innymi takich jak Nałęczowianka, Bobofrut, Frisco czy Decathlon. Widzimy natomiast, że silne kompetencje badawcze, semiotyczne otwierają nas na nowe możliwości i pozwalają jeszcze skuteczniej wypracowywać spójne, wielokanałowe rozwiązania – mówi Igor Zajda, co-founder.

Kompetencje, które będzie rozwijała Zofia Smełka-Leszczyńska, są oparte na stworzonej w Grupie Przestrzeń sześcioetapowej metodologii badawczo-strategicznej

Łączy ona zrozumienie motywacji konsumenta i napięć kulturowych z analizą marki i rynku. Produkty procesów realizowanych przez zespół, oprócz rozwiązań związanych ze strategią i architekturą marki, zawierają także:

  • rekomendacje semiotyczne,
  • brand design,
  • walidację strategii przez nagradzany zespół kreatywny.

W skład Grupy Przestrzeń wchodzą:

  • agencja reklamowa Przestrzeń,
  • agencja contentowo-influencerska Polot,
  • agencja mediowa Rozgłos,
  • studio brandingowe Wyraz.
Zofia Smełka-Leszczyńska dołącza do Grupy Przestrzeń

Zofia Smełka-Leszczyńska dołącza do Grupy Przestrzeń

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama