Personalia

Zmiany w zespole programmatic & adtech Gazety.pl

Portal Gazeta.pl wprowadził zmiany w strukturze zespołu programmatic & adtech. Nowo utworzone stanowisko head of data & privacy objęła Renata Luścińska. Martyna Matuszewska zwiększyła zakres obowiązków jako business data & adtech owner.

Rozbudowa struktury zespołu programmatic & adtech Gazety.pl ma wspierać jej lepsze przygotowanie do nadchodzących zmian rynkowych, w tym do dalszego rozwoju kampanii wykorzystujących first party cookies.

Stoimy przed ogromnymi wyzwaniami związanymi z likwidacją third party cookies i coraz silniejszymi trendami ochrony prywatności w Internecie. Za niecały rok świat technologii reklamowej, który tak dobrze znaliśmy, ulegnie istotnemu przemodelowaniu. Chcemy być liderem tych zmian, kontynuując budowę efektywnego i bezpiecznego ekosystemu dla naszych reklamodawców i użytkowników – mówi Paweł Dubiel, dyrektor ds. programmatic & adtech.

W ramach rozbudowy działu nowo utworzone stanowisko head of data & privacy objęła Renata Luścińska. Do jej obowiązków należy zapewnienie najwyższych standardów w zakresie prywatności użytkowników Gazety.pl oraz bezpiecznego ekosystemu dla reklamodawców. Zmieniło się również stanowisko Martyny Matuszewskiej, która zwiększyła zakres obowiązków, obejmując funkcję business data & adtech owner. W nowej roli odpowiada nie tylko za architekturę produktów Gazety.pl opartych na danych, ale i za ich implementację oraz utrzymanie na platformach reklamowych Agory i w rozwiązaniach zewnętrznych.

Spełnianie oczekiwań klienta w zakresie jakości powierzchni reklamowych i bezpiecznego otoczenia jego komunikacji jest wielkim wyzwaniem, z którym musimy się mierzyć. Chcemy dawać naszym użytkownikom pewność, że ich wybory w kontekście prywatności są respektowane przez wszystkich uczestników ekosystemu reklamowego. To dlatego tak ważne są wprowadzone przez nas zmiany personalne, które pozwolą nam jeszcze lepiej zarządzać polityką prywatności oraz danymi w Gazeta.pl – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl.

  • 2
Renata Luścińska w zespole programmatic & adtech Gazety.pl

Renata Luścińska w zespole programmatic & adtech Gazety.pl

Martyna Matuszewska

Martyna Matuszewska, zespół programmatic & adtech, Gazeta.pl


 

Reklama