Alina Lysychkina wspólniczką w agencji AdCookie - Marketing przy Kawie

Personalia

Zmiany właścicielskie w Adcookie. Paweł Pałka wychodzi ze spółki, Alina Lysychkina nową wspólniczką

W agencji digital marketingowej Adcookie nastąpiła zmiana właścicielska. Paweł Pałka, dotychczasowy wspólnik sprzedaje swoje udziały, aby obrać nową ścieżkę zawodową w roli niezależnego konsultanta biznesowego. Jego udziały w spółce nabyła Alina Lysychkina, COO i członkini zarządu spółki.

Alina Lysychkina to managerka z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży digitalowej. Specjalizuje się w obszarze rozwoju firm, tworzenia zwinnych struktur organizacyjnych i zarządzania zmianą. W Adcookie odpowiadała dotychczas za:

  • procesy operacyjne,
  • rozwój zespołów,
  • budowę kultury organizacyjnej opartej na transparentności i efektywności.

Jest absolwentką programów z zakresu leadershipu i zarządzania w środowiskach technologicznych. Stanowi ważne ogniwo w dotychczasowym rozwoju Adcookie. Wniosła do organizacji wiedzę i pomysły, które pomogły jej przeobrazić się z butikowej agencji w firmę obsługującą rozbudowane kampanie i klientów z różnych branż i obszarów, jak np. e-commerce.

Wyjście Pawła Pałki ze spółki otwiera nowy rozdział zarówno dla niego, jak i dla Adcookie

Dotychczasowy digital strategy advisor wybrał ścieżkę niezależnego konsultanta. Chce skupić się na kompleksowym rozwoju biznesów nie tylko pod kątem strategii marketingu i sprzedaży, ale także organizacji i procesów wewnętrznych w firmach.

Decyzja o wyjściu z agencji była dla mnie strategicznym krokiem. Otwiera on przestrzeń do realizacji nowych projektów biznesowych i jeszcze głębszą pracę z moimi klientami, na którą czasem brakowało czasu z powodu innych obowiązków agencyjnych – mówi Paweł Pałka, konsultant strategii biznesowych. – Rozstanie z Adcookie nie było łatwe. Współtworzyłem tę markę przez blisko dekadę, od podstaw budując jej fundamenty i tożsamość. To kawał mojego zawodowego życia, ogrom doświadczeń i satysfakcja z efektów, które udało nam się osiągnąć. Zostawiam agencję w dobrych rękach i z przekonaniem, że będzie się dalej świetnie rozwijać – dodaje.

Paweł odegrał bardzo ważną rolę we wzmacnianiu naszych kompetencji strategicznych i digitalowych. Jesteśmy mu za to ogromnie wdzięczni. Dziś przekazujemy stery Alinie. Alina Lysychkina od lat współtworzy Adcookie, rozumie naszą kulturę i realnie wpływa na kierunek rozwoju firmy. Jej wejście do grona wspólników stanowi gwarancję utrzymania dotychczasowego kierunku firmy – mówi Mateusz Sobieraj, co-founder i wspólnik w agencji.

Kierunek, w jakim zmierza Adcookie, to dalsze umacnianie pozycji agencji jako partnera biznesowego, który nie tylko realizuje kampanie reklamowe. Również wspiera klientów kompleksowo:

  • od tworzenia strategii digitalowej,
  • przez wdrażanie rozwiązań e-commerce,
  • po optymalizację działań pod kątem efektywności, performance’u i wizerunku marki.

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama