EssenceMediacom – zmiany w zarządzie - Marketing przy Kawie

Personalia

Zmiany w zarządzie spółki EssenceMediacom

W sierpniu 2024 r. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom (GroupM). Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.

Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak są związane z EssenceMediacom od 2009 r. Odpowiadają za budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami. Przez ponad 10 lat prowadziły zespoły współpracujące z takimi firmami jak Procter & Gamble, Polpharma, Danone, Mars, The Coca-Cola Company czy Decathlon. Ostatnio jako managing partners tworzyły standardy współpracy z klientami, usprawniały procesy oraz zarządzały zespołami klienckimi.

Po dołączeniu do zarządu poszerzą swoją odpowiedzialność o dodatkowe obszary. Kazana o współpracę w ramach Grupy i usprawnienie procesów wewnętrznych, a Krzysiak o działania w ramach obszaru HR.

Tomasz Skowroński, chief client operations officer będzie kontynuował dotychczasowe działania związane z tradingiem, zarządzaniem kontraktami i wybranymi zespołami klienckimi.

Od sierpnia pełny skład zarządu EssenceMediacom to:

  • Joanna Okła (CEO agencji),
  • Tomasz Skowroński,
  • Anna Krzysiak,
  • Katarzyna Kazana.

Zarząd, do którego dołączają Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak będzie z nową energią kontynuował realizację wyznaczonych celów. (…) Bardzo dziękuję Stanisławowi i Janowi za ich wkład w rozwój naszej organizacji na przestrzeni wielu lat. I życzę, aby nowe wyzwania zawodowe przyniosły im wiele powodów do satysfakcji – skomentowała Joanna Okła, CEO EssenceMediacom (GroupM).

  • 1
Zarząd EssenceMediacom od 1 sierpnia 2024

Zarząd EssenceMediacom od 1 sierpnia 2024 r.



Reklama