Zmiany w teamach kreatywnych 180heartbeats + Jung von Matt
Zespół, którym od sierpnia zeszłego roku kieruje Adam Smereczyński, wzbogacił się o nowych członków. Do agencji dołączyły dwa nowe teamy kreatywne, a dwie osoby awansowały.
Do 180heartbeats + Jung von Matt dołączyli:
- team seniorski – art director Katarzyna Jarecka i copywriter Jakub Skitek,
- team kreatywny – Marta Adamkowska i Marta Tomczak.
Awansował z kolei duet Joanna Wojtach i Joanna Bauer.
Team seniorski Katarzyna Jarecka i Jakub Skitek
Katarzyna Olga Jarecka to senior art director z prawie 10-letnim stażem w branży reklamowej. Tworzyła kampanie dla takich marek jak McDonald’s, Huawei, WWF, Zalando czy Spotify. Jest laureatką wielu nagród, w tym KTR, Young Cannes Lions, Papaya Young Directors i Facebook Awards.
Jakub Skitek jest senior copywriterem i reżyserem, który również niemal od dziesięciu lat jest związany z branżą. Odpowiadał za kampanie dla marek takich jak Allegro, Porsche, McDonald’s, WWF, Spotify, Huawei czy Play. Wielokrotnie nagradzany i nominowany w konkursach KTR, Mixx Awards, Golden Arrow, Effie, Euro Effie, Papaya Young Directors i Porsche Awards.
Duet kreatywny Marta Adamkowska i Marta Tomczak
Marta Adamkowska jest art directorem i graphic designerem. Wcześniej pracowała w BBDO/Molecular Creative dla klientów takich jak mBank, Mercedes, Prima, Dolina Dobra czy Pure City. Jest laureatką Young Creatives za projekt dla Muzeum Etnograficznego w Warszawie.
Marta Tomczak zaczynała w agencji McCann w dziale social media i strategii. Pracowała dla m.in. Mastercard, L’Oreal i KFC, ale jej pociąg do kreacji okazał się silniejszy. Jako copywriterka pracowała w BBDO/Molecular Creative dla m.in. Mercedesa, mBanku, Primy, Doliny Dobra, OLX, USP Zdrowie. Współtworzyła głośną kampanię społeczną „My, Rodzice dzieci trans”.
Team kreatywny Joanna Bauer i Joanna Wojtach
Pracują razem od prawie trzech lat, od sierpnia br. na stanowiskach copywriter i art director. Wspólnie zwyciężyły w konkursie Young Creatives Eurobest w 2021 r. oraz dwukrotnie w Young Creatives (trzykrotnie zdobyły też wyróżnienia). Obie mają ponad 6-letnie doświadczenie w branży. W 180heartbeats Wojtach zaczynała jako designerka, a Bauer jako PR specialist. Pracowały dla klientów takich jak Betclic, Google, YouTube, Pudliszki, Żabka, Red Bull czy BNP Paribas.
– W branży pełnej talentów stawiamy na tych, którzy mają coś więcej – odwagę, świeże spojrzenie i gotowość do łamania zasad. Doceniamy i rozwijamy osobowości, bo to one napędzają prawdziwą kreatywność – podkreśla Adam Smereczyński, chief creative officer & partner w 180heartbeats + Jung von Matt.
- 1