Zmiany w strukturze Amplifi (Dentsu Polska). Do agencji dołącza Magdalena Mussmann jako head of offline non-TV
Do agencji Amplifi dołączyła Magdalena Mussmann, a dwie osoby z zespołu – Jarosław Król oraz Kinga Maliszewska – objęły nowe stanowiska. To kolejny etap zmian w agencji Amplifi i element transformacji zmierzającej w stronę ujednolicenia i tworzenia klientocentrycznej kultury opartej na wspólnych wartościach i celach – One Dentsu.
Magdalena Mussmann dołączyła do zespołu Amplifii i objęła stanowisko head of offline non-TV. Tym samym stała się odpowiedzialna za:
- doradztwo w zakresie przygotowania strategii mediowych,
- negocjowanie warunków zakupowych w mediach offline non-TV,
- monitorowanie budżetów mediowych i zarządzanie nimi,
- przygotowywanie warunków przetargowych,
- tworzenie analizy rynku mediów.
W ciągu ostatnich sześciu lat pracowała dla Group One Media. Pełniła funkcję buying intelligence directora i realizowała projekty dla marek takich jak Orange, De’Longhi Group, Adamed, Biofarm, Jaguar, Suzuki, TVP, Amica, Hochland, Travelist czy 4F. Wcześniej była związana z domem mediowym OMD. Jako deputy buying director obsługiwała takie firmy jak McDonald’s, Renault, Nissan, Wedel, Nivea, Unilever, Żywiec, Heinz, Sony, Storck i Polpharma.
W ramach wewnętrznych struktur nowe funkcje objęli Kinga Maliszewska oraz Jarosław Król
Kinga Maliszewska z początkiem lutego objęła stanowisko media planning & buying director. Z grupą Dentsu Polska związana jest od 2018 r. Ostatnio była TV & video stack liderem i odpowiadała za:
- przygotowanie podejścia multiscreen,
- rozwój narzędzi,
- poszerzenie wiedzy z zakresu TV&VOD w agencji.
Wcześniej zajmowała się przygotowaniem strategii mediowych, analiz konkurencji i rynku, planowaniem i zakupem mediów, kampanii oraz koordynowaniem prac zespołów.
Ma doświadczenie w pracy dla klientów z branż: FMCG, farmaceutycznej, finansowej, ubezpieczeń, retail czy parentingowej. Przyjęcie nowej roli wiąże się z objęciem nowych funkcji. W tym nadzór i kompleksowe zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi za planowanie i zakup kampanii telewizyjnych dla klientów agencji.
Jarosław Król, dotychczas CFO grupy Red8, będzie commercial & compliance managerem. Do jego obowiązków będą należeć:
- rozwój i komercjalizacja produktów Amplifi,
- nadzór nad umowami mediowymi pod kątem compliance.
Przygodę z branżą reklamową rozpoczął w 1994 r. w agencji EBD Interpartners w dziale client service. Kontynuował pracę w dziale produkcji. W 1998 r. zaczął pracę w Ogilvy & Mather w dziale client service. Odpowiadał za kluczowych klientów agencji. Wśród nich były marki Ford, IBM, Kosterfrau i Merloni. W 2002 r. współzakładał jako wspólnik Red8, gdzie był dyrektorem zarządzającym.
- 1