AMS ze zmianami w pionie marketingu i sprzedaży - Marketing przy Kawie

Personalia

Zmiany w pionie marketingu i sprzedaży AMS

W związku z transformacją procesów sprzedażowych, mającą na celu lepsze dostosowanie do realiów rynkowych, następują zmiany na kluczowych stanowiskach w pionie marketingu i sprzedaży AMS.

Zbigniew Kaczmarek obejmuje nowo utworzone w AMS stanowisko dyrektora ds. optymalizacji procesów sprzedaży. Jego głównym zadaniem będzie poprawa efektywności operacyjnej sprzedaży oraz spójności z pozostałymi obszarami pionu.

Również nowe stanowisko dyrektora sprzedaży i strategii oferty obejmie Tomasz Muraszko. Jego zadaniem będzie wzmocnienie dopasowania oferty AMS do potrzeb klientów. Katarzyna Sobolewska zostaje powołana na stanowisko pełnomocnika zarządu AMS ds. sprzedaży agencyjnej do końca br. Jej obowiązki w dziale klientów agencyjnych przejmuje Arkadiusz Gawlak, który będzie odpowiadał za współpracę z klientami agencyjnymi.

Konsekwentnie pracujemy nad poprawą jakości współpracy z naszymi klientami. Wierzę, że powierzenie nowych ról naszym kluczowym i najbardziej doświadczonym menedżerom, a także ich wiedza i zaangażowanie pozwolą:

  • przyspieszyć oczekiwaną transformację procesu sprzedaży,
  • jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do realnych potrzeb klientów

– mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka pionu marketingu i sprzedaży, członkini zarządu AMS.

Dotychczas:

  • Zbigniew Kaczmarek odpowiadał za obszar sprzedaży,
  • Tomasz Muraszko za obszar marketingu operacyjnego i strategii oferty,
  • Arkadiusz Gawlak za obszar wsparcia sprzedaży i realizacji kampanii.

Bez zmian za obszar planowania i integracji oferty odpowiada Piotr Nicke. Zmiany wchodzą w życie 1 lipca br.

Zmiany w AMS

Tomasz Muraszko – dyr. sprzedaży i strategii oferty; Zbigniew Kaczmarek – dyr. ds. optymalizacji procesów sprzedaży; Arkadiusz Gawlak – dyr. działu klientów agencyjnych, AMS

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama