18.08.2006Zmiany w Eniro Polska TweetMarek Kujawiński, dyrektor ds. rozwoju biznesu objął funkcję członka Zarządu Eniro Polska.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54256 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
18.08.2006Matthias Riehle – Nowy Prezes Zarządu Nestlé Waters Polska S.A.Z dniem 7 sierpnia 2006 roku pan Matthias Riehle otrzymał nominację na stanowisko Prezesa Zarządu Nestlé Waters Polska S.A., odpowiedzialnego za produkcję i dystrybucję wód butelkowanych m.in. takich marek jak: NAŁĘCZOWIANKA, MAZOWSZANKA, NESTLÉ AQUAREL, PERRIER, VITTEL, AQUA PANNNA, SAN PELLEGRINO. 0 0 0
18.08.2006Nowa osoba w Soul and Mind GroupDo zespołu Soul and Mind Group dołączyła nowa osoba – Maciej Góra. Maciej będzie pracował w agencji Soul and Mind Multimedia jako project manager. Zajmie się realizacją projektów obejmujących serwisy www oraz prezentacje multimedialne dla klientów Grupy. 0 0 0
16.08.2006Wojciech Kądziołka w Martis ConsultingDo zespołu Martis Consulting dołączył Wojciech Kądziołka, były rzecznik Wirtualnej Polski, a wcześniej dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej. W MC zajmie się obsługą kluczowych klientów. 0 0 0
16.08.2006Direct Traffic wzmacnia składDirect Traffic, firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek i bezpiecznym pozycjonowaniu, powiększa zespół pracowników. Wzmocnienia personalne są wynikiem dynamicznego rozwoju firmy oraz szybko rosnącej liczby klientów. Do końca roku firma chce zatrudnić kolejnych specjalistów. 0 0 0
16.08.2006Sześć nowych osób w zespole SigmySześć osób dołączyło w ostatnim czasie do zespołu agencji PR Sigma International (Poland) Ltd. Powiększenie zespołu wiąże się szybkim rozwojem firmy, która w ciągu roku (sierpień 2005-lipiec 2006) wygrała prawie 70% przetargów i konkursów ofert, w których wzięła udział. 0 0 0
16.08.2006Nina Kowalewska-Motlik – Superbrand wśród kobiet sukcesuWedług popularnego powiedzenia sukces ma wielu ojców, jednak Superbrands w Polsce ma tylko jedną matkę. Nina Kowalewska–Motlik wprowadziła i wypromowała na polskim rynku ten prestiżowy projekt, promujący najlepsze marki. Dzięki jej profesjonalizmowi i doświadczeniu w promowaniu marki, międzynarodowa, niezależna organizacja Superbrands, zleciła agencji New Communications drugą już edycję eksperckiego rankingu Superbrands. 0 0 0