Zmiany w Działach Sprzedaży AMS SA
Z dniem 1 kwietnia 2005 roku wprowadzono zmiany w Działach Sprzedaży AMS: Dziale Sprzedaży Agencyjnej oraz Dziale Sprzedaży Bezpośredniej.
W Dziale Sprzedaży Agencyjnej, prowadzonym przez Monikę Popiołek, z dotychczasowych trzech zespołów utworzono dwa (kierowane przez Annę Sobczyk i Arkadiusza Gawlaka). W Dziale Sprzedaży Bezpośredniej, prowadzonym przez Małgorzatę Czechowską, na stanowisko Zastępcy Dyrektora powołano Zbigniewa Kaczmarka, który dotąd pełnił funkcję Kierownika Zespołu w Dziale Sprzedaży Agencyjnej.
Do głównych zadań Kaczmarka należą obsługa kluczowych klientów oraz współpraca przy tworzeniu regionalnych ofert reklamowych wszystkich mediów Grupy Agora, do której należy AMS.