Zmiany w Działach Sprzedaży AMS SA - Marketing przy Kawie

Personalia

Zmiany w Działach Sprzedaży AMS SA

Z dniem 1 kwietnia 2005 roku wprowadzono zmiany w Działach Sprzedaży AMS: Dziale Sprzedaży Agencyjnej oraz Dziale Sprzedaży Bezpośredniej.
W Dziale Sprzedaży Agencyjnej, prowadzonym przez Monikę Popiołek, z dotychczasowych trzech zespołów utworzono dwa (kierowane przez Annę Sobczyk i Arkadiusza Gawlaka). W Dziale Sprzedaży Bezpośredniej, prowadzonym przez Małgorzatę Czechowską, na stanowisko Zastępcy Dyrektora powołano Zbigniewa Kaczmarka, który dotąd pełnił funkcję Kierownika Zespołu w Dziale Sprzedaży Agencyjnej.
Do głównych zadań Kaczmarka należą obsługa kluczowych klientów oraz współpraca przy tworzeniu regionalnych ofert reklamowych wszystkich mediów Grupy Agora, do której należy AMS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55057 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja



Reklama