Zmiany w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski
Od listopada Biuro Reklamy Wirtualnej Polski ma zmienioną strukturę. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.
Do zespołu Biura Reklamy Wirtualnej Polski dołączył Kamil Dąbrowski. Zajął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Ma ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży internetowej. Wcześniej zarządzał działami agencyjnymi w Gremi Media oraz PMPG Polskie Media. Pracował też m.in. w Infor.pl, Gazeta.pl, RAS Polska. Realizował szereg projektów specjalnych dla serwisów Onet.pl i Business Insider Polska.
Rafał Durlik, który dotychczas był szefem sprzedaży bezpośredniej w Wirtualnej Polsce, kieruje departamentem klientów strategicznych. W ramach tego działu utworzono zespół operacyjny, do którego awansowano na stanowiska senior key account managerów: Weronikę Jackowską związaną ze strukturami WP od 8 lat, Cezarego Różyckiego i Pawła Żmijewskiego, pracujących w Biurze Reklamy WP od piętnastu lat.
Bartosz Konieczny zarządza departamentem sprzedaży regionalnej. Poprzednio zajmował stanowisko kierownika zespołu Warszawa, które teraz objęła Paulina Sajda-Kaczyńska.
Bezpośrednim przełożonym Kamila Dąbrowskiego, Rafała Durlika i Bartosza Koniecznego jest Andrzej Kamiński, sales director w Wirtualnej Polsce Media.
To ciąg dalszy zmian w strukturze Biurze Reklamy, które rozpoczęły się w sierpniu. Od tamtej pory za rozwój sieci WPartner oraz sprzedaż programatyczną odpowiada Beata Tłuczkiewicz, a Ewelina Milczarek, nadzoruje transformację procesu sprzedaży poprzez WP Ads, czyli self-service reklamowy Wirtualnej Polski.
- 1