27.05.2010Zmiany personalne w poznańskiej agencji Pomarańcza TweetW połowie maja Tomasz Ziółkowski dołączył do poznańskiej agencji reklamowej Pomarańcza.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54836 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
27.05.2010Head of Social Media Solutions w grupie Euro RSCG PolandWraz z początkiem czerwca do grupy Euro RSCG Poland dołącza Konrad Traczyk. Jako head of social media solutions będzie odpowiedzialny za budowanie kompetencji spółek z zakresu mediów społecznościowych 0 0 0
27.05.2010Kamila Stefaniak w McCann EricksonDo agencji McCann Erickson dołączyła Kamila Stefaniak. Objęła stanowisko senior account executive w zespole obsługującym PKO Bank Polski 0 0 0
26.05.2010Dominik Lachowicz dyrektorem marketingu Pionu Internet PolskapresseOd czerwca 2010 roku do Polskapresse dołącza Dominik Lachowicz, który zajmie nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu Pionu Internet. Odpowiedzialny będzie za działania promocyjne wszystkich marek internetowych Polskapresse, w tym serwisów branżowych i informacyjnych. 0 0 0
26.05.2010Adam Wróblewski w zespole MPGAdam Wróblewski dołączył do zespołu domu mediowego MPG i objął stanowisko media planner buyer. Swoje doświadczenie zdobywał w ZenithOptimedia Group, gdzie pracował od maja 2008 r. 0 0 0
26.05.2010Nowy account manager w Grupie AdwebAgencja Marketingu Zintegrowanego – Grupa Adweb ma nowego account managera. Stanowisko to objęła Karolina Semeniuk. Odpowiedzialna będzie za rozwijanie współpracy i budowanie długofalowych relacji z dotychczasowymi Klientami agencji, pozyskiwanie nowych Klientów oraz analizę ich potrzeb i przygotowanie ofert. 0 0 0
26.05.2010IDM Media Team ma nowego account manageraDo zespołu IDM Media Team, na stanowisko account managera, dołączyła Kinga Łukomska. Zajmie się obsługą klientów brokera i pozyskaniem nowych kontraktów reklamowych. 0 0 0