Personalia

Zmiany personalne w Suzuki Motor Poland

Mikołaj Matsumoto, dotychczasowy dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland, obejmuje jednocześnie stanowisko dyrektora działu motocykli i silników zaburtowych. Dorota Drelich zostaje powołana na stanowisko zastępcy dyrektora marketingu, a Sebastian Kościółek łączy funkcje PR i product managera.

Mikołaj Matsumoto jest związany z Suzuki Motor Poland od 2007 r. Ma doświadczenie zarówno w dziedzinie marketingu, jak i sprzedaży. W ramach dotychczasowych obowiązków odpowiada za realizację strategii marketingowej wszystkich grup produktowych marki Suzuki. W związku z objęciem nowej funkcji od września jest również odpowiedzialny za sprzedaż motocykli i silników zaburtowych.

Dorota Drelich od 2008 r. odpowiadała w Suzuki Motor Poland za projekty reklamowe, by w 2018 r. objąć obowiązki PR managera. Na nowo utworzonym stanowisku zastępcy dyrektora marketingu kieruje pracami zespołu marketingu. Nadzoruje realizację działań komunikacyjnych oraz projektów sponsoringowych i badawczych dotyczących samochodów, motocykli i silników zaburtowych.

Sebastian Kościółek od sierpnia 2018 r. pełnił rolę managera ds. produktu w dziale sprzedaży samochodów Suzuki Motor Poland. Dołącza do działu marketingu i obejmuje stanowisko managera ds. PR i produktu. Poza funkcją product managera odpowiada za cały zakres komunikacji PR firmy. Wykorzystuje przy tym swoje wcześniejsze doświadczenie dziennikarza motoryzacyjnego.



Reklama