Personalia

Zmiany personalne w strukturach Škoda Polska

Michał Cabaj, dotychczasowy kierownik zespołu komunikacji i CRM Škody, został dyrektorem działu rozwoju sieci dealerskiej. Nowym kierownikiem zespołu ds. komunikacji i CRM został Łukasz Matyla. Stanowisko kierownika ds. digitalizacji objął natomiast Paweł Witek.

Zespół działu rozwoju sieci dealerskiej Škody ma nowego dyrektora. Na to stanowisko awansował Michał Cabaj związany z firmą od ośmiu lat. W karierze w strukturach Škoda Polska pełnił funkcje m.in. kierownika ds. PR oraz kierownika ds. komunikacji i CRM.

Obecnie będzie miał możliwość wykorzystania nabytych kompetencji oraz wieloletniego doświadczenia w branży w obszarze rozwoju sieci dealerskiej marki. Jednym z zakresów jego działania na tym stanowisku będzie zarządzanie procesem rozwoju sieci w erze coraz większej dominacji digitalizacji oraz usług online.

Nowym kierownikiem zespołu ds. komunikacji i CRM został Łukasz Matyla pełniący dotychczas funkcję kierownika ds. digitalizacji. Do jego nowych obowiązków będzie należała koordynacja prac zespołów komunikacji oraz CRM. Będzie odpowiedzialny m.in. za:

  • zapewnienie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji,
  • stymulowanie rozwoju i planowanie kolejnych kroków w obszarach komunikacji medialnej,
  • poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu zwiększenie skuteczności działań komunikacyjnych marki.

Łukasz Matyla związany jest z marką Škoda od pięciu lat.

Stanowisko kierownika ds. digitalizacji objął Paweł Witek pracujący dla marki Škoda w Polsce od pięciu lat. Przed awansem na stanowisko kierownika pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji. Jako kierownik ds. digitalizacji będzie odpowiedzialny za rozbudowę i dalszy rozwój jednolitego, cyfrowego ekosystemu marki.

  • 3

Michał Cabaj

Łukasz Matyla

Paweł Witek



Reklama