Personalia

Zmiana w zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Do zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska dołącza Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. Zajmie stanowisko wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za komunikację organizacji.

W maju w zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska znalazł się Grzegorz Miłkowski. Jako wiceprezes organizacji zajmie się nadzorem nad komunikacją, aspektami wizerunkowymi stowarzyszenia oraz ofertą dla członków. Od maja agencja ContentHouse odpowiadać będzie też za działania PR dla Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Grzegorz Miłkowski w obszarze PR i digital marketingu działa od piętnastu lat. Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse. Ekspert do spraw digital marketingu w Business Centre Club, który doradza zrzeszonym firmom w zakresie komunikacji oraz transformacji cyfrowej. Twórca Akademii Marketingu – projektu edukacyjnego skierowanego do osób chcących rozwijać kompetencje z zakresu digital marketingu.

Oprócz tego jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu Socialpress.pl specjalizującego się w zagadnieniach łączących komunikację, marketing i nowe technologie. Autor książki „Niech Cię widzą w Sieci!”, w której dzieli się wiedzą z zakresu budowania mediów firmowych.

Do tej pory zarząd Stowarzyszenia Content Marketing Polska składał się z trzech osób:

  • Agnieszka Gajzler-Barylska, prezes zarządu SCMP oraz digital strategy & development director w TVN Discovery Polska. Odpowiada za reprezentację stowarzyszenia, współpracę z International Content Marketing Forum, trendy, badania w obszarze content marketingu oraz nadzór nad realizacją inicjatyw międzynarodowych.
  • Katarzyna Sowicka, wiceprezes zarządu SCMP oraz head of content w AdCookie. Nadzoruje realizację misji stowarzyszenia oraz programy edukacyjne i eventy.
  • Tomasz Wileński, wiceprezes zarządu SCMP, CEO Islay.tech i szef grupy roboczej ds. badań w IAB Polska. Organizuje w stowarzyszeniu współpracę z liderami projektów, odpowiada za finanse i współpracuje z członkami SCMP w obszarze analityki i badań content marketingu w Polsce.
  • 1
Grzegorz Miłkowski w zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska

Grzegorz Miłkowski w zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska



Reklama