Z "Passauera" do "Ditela" - Marketing przy Kawie

Personalia

Z "Passauera" do "Ditela"

Elżbieta Karalińska od 15 lat związana z reklamą w prasie śląskiej (m.in. dyrektor Agencji Reklamowej „Dziennika Zachodniego” i „Trybuny Śląskiej”, a następnie dyrektor Działu Sprzedaży Reklam w połączonym „DZ”) przeszła do pracy w TP DITEL S.A – wydawcy książek telefonicznych Telekomunikacji Polskiej. Będzie tam kierować Kampaniami: Katowice, Bielsko-Biała, Częstochowa, Gliwice i Rybnik.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja



Reklama