Wzmocniony dział kreacji w That One Agency
Dział kreacji istniejącej od 2020 r. That One Agency powiększył się o nowy seniorski team kreatywny. Do agencji dołączyły Joanna Kaniewska i Aleksandra Malinowska. Utworzono także stanowisko creative & influencer marketing specialist, które objęła Julia Heleniak.
Joanna Kaniewska w That One Agency objęła stanowisko senior creative art director. Jej poprzednią agencją było 180heartbeats + Jung v. Matt. Kaniewska współtworzyła nagradzane kampanie dla marki Yes, Betclica czy akcję społeczną promującą uczciwe praktyki przetargowe – „Przetargowe bingo”.
Aleksandra Malinowska, senior creative copywriter, wcześniej realizowała projekty w agencji Cukier. Zajmowała się m.in. kampaniami Żabki skierowanymi do pokolenia Z, a także markami Hardmade czy Alfa Romeo. Specjalizuje się w kampaniach FMCG adresowanych do młodego pokolenia oraz projektach społecznych.
Julia Heleniak objęła funkcję creative oraz influencer marketing specialist. Wesprze agencję w kontekście działań marketingowych skierowanych do Gen Z oraz w kompetencjach influencer marketingu. Wcześniej tworzyła komunikację w social media dla marek takich jak Instax, Fujifilm czy Guseppe.
– Ogromnie cieszę się, że naszą kreację wzmocniły tak mocne i niezwykle zdolne osobowości z topowych polskich agencji. Myślę, że udało się nam zaoferować nie tylko ciekawe projekty, ale przede wszystkim wyjątkową atmosferę i zasady pracy. Takie, które bazują na konkretnym podejściu do work-life balance zamiast kultury grinde’u. Wiemy, że właśnie to wzmacnia jakość projektów i efektywność pracy – komentuje Michał Kisielewski, executive creative director w That One Agency.
- 1